åreknuder!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

kristinaS

Lige præcis , jeg forbinder det os med gamle mennesker . Og jeg er slet ikke gammel .
Jeg kan huske min farmor på 70 havde det .
Men sku ikke en pige på 22..

Jeg håber virkelig de går væk .. eller bliver fjernet .

Men det er ikke knuder, eller? Du beskriver det som karsprængninger? Mine kløede ikke, men jeg havde en meget tung og træt følelse i mine ben. Kan man mon ikke få noget creme mod kløen?

for at det hele forsvinder når du har født.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

mortilnoahogmelina

kristinaS skriver:

Men det er ikke knuder, eller? Du beskriver det som karsprængninger? Mine kløede ikke, men jeg havde en meget tung og træt følelse i mine ben. Kan man mon ikke få noget creme mod kløen?

for at det hele forsvinder når du har født.

Altså jeg gik til lægen med det da jeg havde haft det en 14 dages tid fordi jeg faktisk ikke vidste hvad det var. Og der sagde hun at det var en åreknude så det formåre jeg det er det jeg har på forsiden er dog "kun" karspringninger .

Men om den anden os er det ved jeg ikke .
Jeg spurgte lægen ved 25 ugers undersøgelsen om man ikke kunne gøre noget for kløen og der sagde hun nej ikke rigtig .

Jeg synes ikke som sådan min ben er tunge jo engang imellem hvis jeg har faret meget rundt ellers ikke .

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg er selv gravid i uge 30 og ja desværre har jeg os fået i den her graviditet det er mit andet barn .
Jeg har det på højre ben først startet det omme i knæ hasserne men det har senere bredt sig til foran os

Jeg er selv meget meget ked af mit for Ja det er mega grimt. Jeg har desværre os mange problemer med mine de gør ondt de klør osv .
Jeg har snakkede med lægen om det , Og hun sagde at hvis ikke de forsvandt bagefter så ville hun gerne søger for at jeg fik dem fjernet .

Jeg er kun 22 , Og jeg har allerede åreknuder det gør mig så ked af det ..

Hvor er det bare træls for os øv 

Ja har det ligesom dig. karsprænginger er foran, det kløer og gør ondt lige efter.

Ja ligepræcis jeg er hellere ikke ret gammel fylder 22 først til nov. og har ventre ben fyldt med åreknuder/karsprænginger.

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

kristinaS skriver:

bruger du støttestrømper nu? Ellers skynd dig at anskaffe dig nogle. Kan huske det var en himmelsk følelse første gang jeg fik nogle på. Fandt dem i Matas til rimelige penge, men fik da alligevel brugt ca 1500-2000 på det da de jo løber:-(.
Ellers prøv en fly knæstrømpe fra Tiger, de kostet 30 kr, sp kan du prøve det. De går dig rimelig hurtigt i stykker, så i det længere løb kan det ikke betale sig. Matas var pris ca 90 el. 110 kr for knæstrømpe. Lyder jo til det burde kunne gøre det for dig...
Og mine ben var nemlig heller ikke hævet op, så det var rigtig svært for andre at forstå hvor dårligt jeg havde det...hvilket jo ikke lige hjalp på humøret.
Jeg VED hvordan du har det. Tal evt med din jordemoder om det. Jeg endte med at blive sat igang på terminsdato, da jeg simpelthen var slidt ned. Havde jo også resten af familien at tage mig af...men det var da også en kamp, da de jo kun tænkte på babys ve og vel, at han skulle vokse sig stor, hvilket selvfølgelig også er det bedste. føler med dig, at du skal dæhe med det i så ung en alder.
Men altså best case går misfarvning væk og knuder kan du få fjernet med gode resultater, har jeg hørt.

Ja det er jeg begyndt med, men problemet er at der hurtig går hul i dem, har købt en fra apoteket kostet mig 150 kr som var rimelig efektivt men nu er der huller over det hele.

tror jeg prøver flystrømper eller må jeg købe en ny.

Men dejligt at man kan gøre noget ved det, hvad skulle vi ellers gøre

Anmeld

15. august 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

NØeføfølfølefølervvivirkeli

Hvor er det bare træls for os øv 

Ja har det ligesom dig. karsprænginger er foran, det kløer og gør ondt lige efter.

Ja ligepræcis jeg er hellere ikke ret gammel fylder 22 først til nov. og har ventre ben fyldt med åreknuder/karsprænginger.

ØV føler virkelig med dig .
Uanset alder så er det bare ikke pænt .

Jeg hader virkelig min krop efter den her graviditet alt der kan gå galt er næsten gået galt ved godt det er ting som følger med , men stadig væk man ønsker jo stadig at se godt ud efter man har født .

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

Mortil2tiloktober skriver:

ØV føler virkelig med dig .
Uanset alder så er det bare ikke pænt .

Jeg hader virkelig min krop efter den her graviditet alt der kan gå galt er næsten gået galt ved godt det er ting som følger med , men stadig væk man ønsker jo stadig at se godt ud efter man har født .

Lige præcis, jeg synes også der er sket en del med min krop, strækmærker og åreknuder det kan vist ikke blive til en værre udseende

Men når jeg ser min guldklump på billeder og når jeg mærker ham, er det ham værd

Anmeld

15. august 2012

kristinaS

Anonym skriver:

Ja det er jeg begyndt med, men problemet er at der hurtig går hul i dem, har købt en fra apoteket kostet mig 150 kr som var rimelig efektivt men nu er der huller over det hele.

tror jeg prøver flystrømper eller må jeg købe en ny.

Men dejligt at man kan gøre noget ved det, hvad skulle vi ellers gøre

Jeg syede mine Nægtede bare at købe ny hele tiden, det havde jo kostet en formue!

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

kristinaS skriver:

Jeg syede mine Nægtede bare at købe ny hele tiden, det havde jo kostet en formue!

Det har jeg faktisk ikke tænkt på, tror lige jeg får min mor til at sye dem

Anmeld

21. august 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Lige præcis, jeg synes også der er sket en del med min krop, strækmærker og åreknuder det kan vist ikke blive til en værre udseende

Men når jeg ser min guldklump på billeder og når jeg mærker ham, er det ham værd

Årh jeg har heldigvis ikk fået nogen strækmærker endnu ..

Men jaa de små er det hele værd ingen tvivl om det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.