Anonym skriver:
Hvor er det dejligt at få svar 
Jeg Er ked af at du også har det men synes det er rart at snakke med nogen som også har det samme.
Den ene er på siden er en rigtig knude of de to andre er karsprængninger, jeg har også hørt at de vil komme igen, men man kan måske forbygge lidt.
Jeg håber ogå det vil forsvinde efter fødslen
Det må være alt det tryk der er pga. graviditeten.
Ja det var da lidt mærkeligt at de bluser op om sommeren, lige der man har brugfor benene 
Ja der findes mærkelige læger, der ikke har forstand på menneske følelser, jeg kan virkelig godt forstå dig.
Håber der dukker flere op, så vi kan blive klogere 
Ja jeg følte mig også ret alene. Jeg er ikke overvægtig, nogle vil nok mene nærmest det modsatte, men nogle er vel bare arveligt anlagt for det med åreknuder, selvom jeg jo ikke decideret har nogle knuder. Jeg følte bare det var skide uretfærdigt! Men det hjælper jo ikke een

. Men du har ikke den der tunge følelse i benene også???
Jeg kunne i den sidste periode ikke gå 100 meter ned til vores børnehave uden støttestrømper, som jeg havde rigtig god gavn af.
Efter jeg var langt over fødsel, var min veninde gravid, og hun havde som du beskriver, decideret knuder og karsprængninger. Selvom jeg ikke vil ønske det for nogen!!! Ja så var/er det rart at tale med nogle der kender til det, har følt det påbegen krop. Tænker måske også alder spiller ind for mi var 33, og havde "udsat" kroppen for den belastning, en graviditet er,2 gange før....
Jeg fik af vide at jeg skulle regne med det ville komme igen, hvis jeg blev gravid igen. Men dette bliver heller ikke tilfældet!
Hvor lang tid har du døjet med det?