Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BabyWish2012 <3 skriver: Nej hahaha, lige præcis Jeg hare lige spist en (både igår og idag) af en 500 ml, føler mig ikke ulækker endnu, men jeg er også i 12 uge og det eneste jeg kan få ned er noget med sukker i. Heldigvis var min blodprocent og sukkertal normale, selvom jeg lige måtte fortælle sygeplejersken at jeg havde spist is inden jeg gik i seng
Nej hahaha, lige præcis Jeg hare lige spist en (både igår og idag) af en 500 ml, føler mig ikke ulækker endnu, men jeg er også i 12 uge og det eneste jeg kan få ned er noget med sukker i. Heldigvis var min blodprocent og sukkertal normale, selvom jeg lige måtte fortælle sygeplejersken at jeg havde spist is inden jeg gik i seng
Man må alt når man er gravid, sådan ca ikke Er slet ikke misundelig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
orrh, det var godt nok en ond tråd har SÅ meget lyst til det skidt, men det sætter sig desværre mere end noget andet ... øv bøv ...
jamen er lover med alle deres is de smager jo så forbandet godt, desværre når man tænker på hvad de putter i ..
BabyWish2012 <3 skriver: Nej heller ikke mig, men elsker den der hedder New York-style et eller andet, der er hvide chokolade stykker i (ELSKER HVID CHOKOLADE) og der er nødder i, men dem går jeg bare udenom
Nej heller ikke mig, men elsker den der hedder New York-style et eller andet, der er hvide chokolade stykker i (ELSKER HVID CHOKOLADE) og der er nødder i, men dem går jeg bare udenom
Zafir skriver: Sådan er det også lidt med Toffiefe eller hvad de hedder. De smager TOTALT måmz, hvis man går udenom nødden hehe.
Sådan er det også lidt med Toffiefe eller hvad de hedder. De smager TOTALT måmz, hvis man går udenom nødden hehe.
Du siger noget Jeg hader nødder og slet ikke i toffife! Jeg spiser også altid udenom og jeg ELSKER toffife. Mhh, nu har jeg helt lyst til dem!
KarinaA skriver: orrh, det var godt nok en ond tråd har SÅ meget lyst til det skidt, men det sætter sig desværre mere end noget andet ... øv bøv ... jamen er lover med alle deres is de smager jo så forbandet godt, desværre når man tænker på hvad de putter i ..
Undskyld!!
BabyWish2012 <3 skriver: Du siger noget Jeg hader nødder og slet ikke i toffife! Jeg spiser også altid udenom og jeg ELSKER toffife. Mhh, nu har jeg helt lyst til dem!
Jeg har stadig ikke smagt så mange af deres varianter - og har fx flere gange overvejet at få smagt den der strawberry cheesecake.. kunne forestille mig den er MUMS.
Men min favorit af dem jeg har smagt må nok være chunky monkey. YUM YUM! Baked alaska synes jeg er lidt kedelig.
PHISH FOOD!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128