Ben & Jerry - Hvilken er din favorit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Zafir

Caramel chew chew...

Og ellers så de fleste chokovarianter Incl baked alaska, men IKKE dem med cookie doe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

M&N

FrkT skriver:

Bestemt!

JA det er dyrt. Men hellere have en dyr fantastisk is engang imellem end en billig og langt langt dårligere is oftere!

Så enig!

Det er min ynglingsis, så vil jeg sku gerne give 50-60 kroner for den en gang i mellem!

Min kæreste var så sød, han kørte ned i 7 eleven igår aftes (kl 23?) og de havde ikke det jeg havde lyst til. Havde lyst til mælk og det havde de selvfølgelig ikke! Vi snakker så om is og han spørger om mine 3 favoritter af dem som han læste op og så kom han hjem med 3 forskellige is af Ben&Jerry til mig.. Ihh, hvad gør man ikke for sin gravide kæreste? Åhh

Anmeld

15. august 2012

M&N

Zafir skriver:

Caramel chew chew...

Og ellers så de fleste chokovarianter Incl baked alaska, men IKKE dem med cookie doe...

De er også gode!

Nej bryder mig egentlig heller ikke den der med cookie dough, bryder mig ikke om smagen af dej i min is

Anmeld

15. august 2012

M&N

Laulund87 skriver:

Strawberry Cheesecake Mums mums mums!

Muuuuuuums, det er også min ynglings!

Anmeld

15. august 2012

Zafir

BabyWish2012 <3 skriver:

De er også gode!

Nej bryder mig egentlig heller ikke den der med cookie dough, bryder mig ikke om smagen af dej i min is

Jeg er heller ikke til dem med nødder ...

Anmeld

15. august 2012

Laulund87

BabyWish2012 <3 skriver:

Muuuuuuums, det er også min ynglings!

Jeg kan bare spise og spise og lige pludselig bliver det så vammelt at jeg er lige ved at haha, og så går der læææænge inden jeg køber den igen

Anmeld

15. august 2012

M&N

Zafir skriver:

Jeg er heller ikke til dem med nødder ...

Nej heller ikke mig, men elsker den der hedder New York-style et eller andet, der er hvide chokolade stykker i (ELSKER HVID CHOKOLADE) og der er nødder i, men dem går jeg bare udenom

Anmeld

15. august 2012

M&N

Laulund87 skriver:

Jeg kan bare spise og spise og lige pludselig bliver det så vammelt at jeg er lige ved at haha, og så går der læææænge inden jeg køber den igen

HAHA! Også her. Det er så ulækkert når man kan kører 500 ml liter is ned og man har bare den klammeste følelse bagefter

Så går der også et stykke tid imellem her!

Anmeld

15. august 2012

Laulund87

BabyWish2012 <3 skriver:

HAHA! Også her. Det er så ulækkert når man kan kører 500 ml liter is ned og man har bare den klammeste følelse bagefter

Så går der også et stykke tid imellem her!

Og man lærer ikke af det for det smager bare såååå godt

Anmeld

15. august 2012

M&N

Laulund87 skriver:

Og man lærer ikke af det for det smager bare såååå godt

Nej hahaha, lige præcis Jeg hare lige spist en (både igår og idag) af en 500 ml, føler mig ikke ulækker endnu, men jeg er også i 12 uge og det eneste jeg kan få ned er noget med sukker i.

Heldigvis var min blodprocent og sukkertal normale, selvom jeg lige måtte fortælle sygeplejersken at jeg havde spist is inden jeg gik i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.