BR! 25% under Ramadan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Maja_4000

Bebsesmoar skriver:

Haha!! Det tror jeg at du har ret i!  Det gælder om at spare hvor man kan og legetøj er dyrt! Tror du at de 25% også gælder film,nintendoer og wii spil??

Jeg så på et billede på facebook at det ikke gælder elektronik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Wimmie

Those green eyes skriver:

Det vidst kun i storbyerne 

Fredericia er da også en storby.... eller noget 

Anmeld

15. august 2012

KakaoDrik

Maja_4000 skriver:

Jeg så på et billede på facebook at det ikke gælder elektronik

Øv. Vi håbede ellers lige 

Anmeld

15. august 2012

MorDk

Jeg forstår ikke forargelsen  

Anmeld

15. august 2012

Bebsesmoar

Jeg forstår den heller ikke men nogen skal bare brokke sig!! Pytskidt. 25% rabat!! 

Anmeld

15. august 2012

TeamRocket

Mon ikke problemet ligger i at der ikke er 25% når det er f.eks jul? Der burde jo vel være tilbud ved alle højtider og ikke bare denne ene? Anyway, jeg foretrækker toysrus :-P

Anmeld

15. august 2012

Plysbjørnen

Wimmie skriver:

Hvis det er i hele butikken, så gør det vel?

Men sjovt, jeg var i BR i går her i Fredericia (købte dog ikke noget), og jeg så da ingen rabatskilte... Gad vide om det ikke gælder i alle BR-butikker...

Det står faktisk at det er i udvalgte butikker i de størrere byer... og det er hvad ham chefen for Fætter BR og Toyz'r'us der har fortalt det...

Anmeld

15. august 2012

Wimmie

Plysbjørnen skriver:

Det står faktisk at det er i udvalgte butikker i de størrere byer... og det er hvad ham chefen for Fætter BR og Toyz'r'us der har fortalt det...

Men "større byer" er jo et vidt begreb... Fredericia er da en storby 

Anmeld

15. august 2012

Plysbjørnen

Wimmie skriver:

Men "større byer" er jo et vidt begreb... Fredericia er da en storby 

Ja efter din og min mening... Men du kan være evig forvis om at det drejer sig om Odense, Aarhus, København og Aalborg...

Og ærligt jeg kunne godt forestille mig at det er derfor gutten der har skrevet artiklen er lidt maule...

Anmeld

15. august 2012

Wimmie

Plysbjørnen skriver:

Ja efter din og min mening... Men du kan være evig forvis om at det drejer sig om Odense, Aarhus, København og Aalborg...

Og ærligt jeg kunne godt forestille mig at det er derfor gutten der har skrevet artiklen er lidt maule...

Haha, det har du sikkert ret i 

Men så er jeg også forarget og vil klage! Hvorfor er det kun "storbyerne" der får rabatterne!? Skandale!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.