BR! 25% under Ramadan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.845 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Bebsesmoar

Klik klik klik  http://ekstrabladet.dk/nationen/article1807732.ece

Så er der penge at spare!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Wimmie

Bebsesmoar skriver:

Klik klik klik  http://ekstrabladet.dk/nationen/article1807732.ece

Så er der penge at spare!! 

Øh, hvordan kan man blive forarget over en rabat? (hentyder til artiklen, ikke til dig, hehe)

Det er jo alle der får rabat - kunne forstå hvis man skulle være muslim for at få rabatten, men helt ærligt...jeg kan virkelig ikke se hvad der skulle være galt i det 

Anmeld

15. august 2012

Bebsesmoar

Forstår heller ikke forargelsen! Man skal bare shoppe når man har muligheden!! 25% er meget! 

Anmeld

15. august 2012

Wimmie

Bebsesmoar skriver:

Forstår heller ikke forargelsen! Man skal bare shoppe når man har muligheden!! 25% er meget! 

Ja nemlig, det tænkte jeg da også - det kommer jo alle til gode. Ham Johnny er nok bare sur fordi han købte noget til fuld pris i sidste uge eller sådan noget 

Anmeld

15. august 2012

Henriette1708

Jeg kunne da også godt bruge 25%  

Anmeld

15. august 2012

Bebsesmoar

Wimmie skriver:

Ja nemlig, det tænkte jeg da også - det kommer jo alle til gode. Ham Johnny er nok bare sur fordi han købte noget til fuld pris i sidste uge eller sådan noget 

Haha!! Det tror jeg at du har ret i!  Det gælder om at spare hvor man kan og legetøj er dyrt! Tror du at de 25% også gælder film,nintendoer og wii spil??

Anmeld

15. august 2012

Solstrålebørn

Wimmie skriver:

Øh, hvordan kan man blive forarget over en rabat? (hentyder til artiklen, ikke til dig, hehe)

Det er jo alle der får rabat - kunne forstå hvis man skulle være muslim for at få rabatten, men helt ærligt...jeg kan virkelig ikke se hvad der skulle være galt i det 

Det samme her, kan heller ikke se hvorfor man skulle blive forarget over det.. 

Anmeld

15. august 2012

Wimmie

Bebsesmoar skriver:

Haha!! Det tror jeg at du har ret i!  Det gælder om at spare hvor man kan og legetøj er dyrt! Tror du at de 25% også gælder film,nintendoer og wii spil??

Hvis det er i hele butikken, så gør det vel?

Men sjovt, jeg var i BR i går her i Fredericia (købte dog ikke noget), og jeg så da ingen rabatskilte... Gad vide om det ikke gælder i alle BR-butikker...

Anmeld

15. august 2012

Majbrit P

Wimmie skriver:

Hvis det er i hele butikken, så gør det vel?

Men sjovt, jeg var i BR i går her i Fredericia (købte dog ikke noget), og jeg så da ingen rabatskilte... Gad vide om det ikke gælder i alle BR-butikker...

Det vidst kun i storbyerne 

Anmeld

15. august 2012

Maja_4000

Kunne da være at vi skulle forbi en af vores 3 BR'er og se om de gælder her i byen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.