Libero og Apotek startspakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Det er fordi der ligger en reklame fra gyldendahls bogklub i pakken fra Babysam. Der kan man få 3 gratis ting, en lille lamaze blomst, en eller anden babybog og et aktivitetstæppe. Men du skal melde dig ind i klubben og betale for 2-3 månedsbøger for at få det, og det står også på reklamen  Så måske din veninde lige har overset det  

Også får du nogle forskellige andre ting og prøver og en ble spand

Åhh håber jeg ikke har trykket på den knap:-P man kan vel godt spørger når man er inde og hente startspakken? hvis man har kommet til at trykke på knappen, kan man da godt sige at man ikke vil have det tilbud med bøgerne :-P lol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Sofia24

Ønskebarnet12 skriver:

Tak for svar Ja jeg er begyndt at blive lidt utålmodig, men forhåbentlig får jeg den så snart var der gode ting i pakken da du fik den?

Jeg læste mig frem til man godt kunne få fra apoteket en lille pakke med små prøver, men desværre fik jeg kun reklamer.

Synes Libero-pakken er blevet lidt mindre end sidst jeg fik (2 år siden)...

Men fik en lille pakke bleer (1-ere og 2-ere), 1 pakke vådservietter, 1 prøvepakke ammeindlæg, den lille Lamaze legetøjs-bi til at hænge på autostolen.
Tror ikke der var mere i denne gang...

Sidst fik jeg også en lille pung med forskellige produkter i (olie, creme, salve osv)...

Anmeld

16. august 2012

Sofia24

Chili skriver:

Det er fordi der ligger en reklame fra gyldendahls bogklub i pakken fra Babysam. Der kan man få 3 gratis ting, en lille lamaze blomst, en eller anden babybog og et aktivitetstæppe. Men du skal melde dig ind i klubben og betale for 2-3 månedsbøger for at få det, og det står også på reklamen  Så måske din veninde lige har overset det  

Også får du nogle forskellige andre ting og prøver og en ble spand

Ja det lyder da som om det er det som er sket

Hun må have overset det!!

Anmeld

16. august 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

Åhh håber jeg ikke har trykket på den knap:-P man kan vel godt spørger når man er inde og hente startspakken? hvis man har kommet til at trykke på knappen, kan man da godt sige at man ikke vil have det tilbud med bøgerne :-P lol

Det er et stykke papir i pakken, så det er ikke noget man trykker på når man bestiller  Du vælger selv om du går ind på hjemmesiden og tilmelder dig.

Anmeld

16. august 2012

Chili

Sofia24 skriver:

Ja det lyder da som om det er det som er sket

Hun må have overset det!!

Ja, vi har godt nok tilmeldt os, men hvem tager skade af et par bøger  

Anmeld

16. august 2012

Sofia24

Chili skriver:

Ja, vi har godt nok tilmeldt os, men hvem tager skade af et par bøger  

Det kan der være noget om

Anmeld

16. august 2012

Mortil223

den fra rema er rigtig god

jeg fik en hel pakke bleer, en sut, en hel pakke vådservieter, 2 skeer, en lille bamse og en baby shampoo man får den iøvrigt ved at gå ind på deres hjemmeside og bestille den, så får man en mail

baby sams syntes jeg var ret kedelig, men ble spanden er jeg glad for

matas er også ok, men rema er den jeg er gladest for

har heller ikke modtaget liberos endnu, men det kan vist komme fra 2 mdr frem til termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.