Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Princesspigen skriver: den med mam sutten kendte jeg ikke
den med mam sutten kendte jeg ikke
Jeg læste mig frem til det på nettet, og fik så søgt og modtaget en sut de sender dem fra sverige tror jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ønskebarnet12 skriver: Jeg læste mig frem til det på nettet, og fik så søgt og modtaget en sut de sender dem fra sverige tror jeg
sejt, det må jeg lig kik på senere
Princesspigen skriver: aner det ikke men du kan forsøge jeg har jo et par måneder til min termin endnu
aner det ikke men du kan forsøge
jeg har jo et par måneder til min termin endnu
Sofia24 skriver: Ej tillader mig lige at svarer Man kan nemlig ikke finde info på Matas hjemmeside længere, så jeg gik ind og spurgte... Man skal blot være medlem af Matas, så får man en ved at gå ind og sige det. Nogle steder skal man dog skrives op til en og så kommer den hjem til dig Hvordan fungere Rema1000-startpakken og hvad er der ca i?Jeg er personligt ikke så stor fan af Babysam-pakken, har kun hørt dårlige ting. Fx min veninde som et par måneder efter fødslen fik tilsendt 3 bøger fra Gyldendahls bogklub... Hun ringede så til bogklubben og sagde at hun ikke havde bestilt noget og gerne ville sende dem retur... Men hun skulle betale, da hun tilsyneladende havde takket ja til dette tilbud ved at tilmelde sig Babysams startpakke? Derfor har jeg aldrig turde at tilmelde mig den startpakke
Ej tillader mig lige at svarer Man kan nemlig ikke finde info på Matas hjemmeside længere, så jeg gik ind og spurgte... Man skal blot være medlem af Matas, så får man en ved at gå ind og sige det. Nogle steder skal man dog skrives op til en og så kommer den hjem til dig Hvordan fungere Rema1000-startpakken og hvad er der ca i?Jeg er personligt ikke så stor fan af Babysam-pakken, har kun hørt dårlige ting. Fx min veninde som et par måneder efter fødslen fik tilsendt 3 bøger fra Gyldendahls bogklub... Hun ringede så til bogklubben og sagde at hun ikke havde bestilt noget og gerne ville sende dem retur... Men hun skulle betale, da hun tilsyneladende havde takket ja til dette tilbud ved at tilmelde sig Babysams startpakke? Derfor har jeg aldrig turde at tilmelde mig den startpakke
Det er fordi der ligger en reklame fra gyldendahls bogklub i pakken fra Babysam. Der kan man få 3 gratis ting, en lille lamaze blomst, en eller anden babybog og et aktivitetstæppe. Men du skal melde dig ind i klubben og betale for 2-3 månedsbøger for at få det, og det står også på reklamen Så måske din veninde lige har overset det
Også får du nogle forskellige andre ting og prøver og en ble spand
Kan fortælle at startpakken/babypakken fra Rema1000 er den jeg synes bedst om - der får du nemlig mest
Jeg modtog for 2 uger siden mit gavebevis til startpakken fra Libero. Dvs ca da jeg var lidt over 34 uger henne.... det er også en ok pakke, men ikke så god som sidst.
matas og babysam er lidt skuffende men aboslut bedre end ingenting. man skal da være glad for at man kan få noget gratis!!!
Ønskebarnet12 skriver: Så længe du er tilmeldt på Club Matas (det gratis) så skal du bare gå ned i din lokale matas eller hvilken som helst matas og sige du gerne vil have en startspakke, og så skal du huske dit mataskort så de scanner det, og så er du registeret at du har fået din startspakke, så man ikke snyder :-P Jeg er rigtig glad for sutteflasken, den er perfekt til at give babyen mælk i, i starten og vand Ja, jeg tilmeldt mig til startpakkerne fra Babysam og Rema1000 orker bare ikke at gå hele vejen derhen endnu Du kan også få en MAM sut gratis, du skal bare gå ind under fb og finde dem der, og så udfylde adresse osv, så sender de dig en mam sut
Så længe du er tilmeldt på Club Matas (det gratis) så skal du bare gå ned i din lokale matas eller hvilken som helst matas og sige du gerne vil have en startspakke, og så skal du huske dit mataskort så de scanner det, og så er du registeret at du har fået din startspakke, så man ikke snyder :-P Jeg er rigtig glad for sutteflasken, den er perfekt til at give babyen mælk i, i starten og vand
Ja, jeg tilmeldt mig til startpakkerne fra Babysam og Rema1000 orker bare ikke at gå hele vejen derhen endnu
Du kan også få en MAM sut gratis, du skal bare gå ind under fb og finde dem der, og så udfylde adresse osv, så sender de dig en mam sut
Spørger nok dumt men hvilken side skal man finde på fb for og få en Mam sutte
Mettefpigen skriver: Jeg fik også startpakke hos Babysam og den har været super Da man også får en blespand med
Jeg fik også startpakke hos Babysam og den har været super Da man også får en blespand med
ja ble spanden er jeg os spændt på
PiaVenterNr2 skriver: Spørger nok dumt men hvilken side skal man finde på fb for og få en Mam sutte
Du går ind på fb og skriver MAM så burde den dukke op så tilmelder du dig over deres fb side, der står nok en gratis sut eller noget ligne, nu er det ca.2 måneder siden jeg gjorde det og har modtaget den, det til nyfødt babyer
Vinker skriver: Kan fortælle at startpakken/babypakken fra Rema1000 er den jeg synes bedst om - der får du nemlig mest Jeg modtog for 2 uger siden mit gavebevis til startpakken fra Libero. Dvs ca da jeg var lidt over 34 uger henne.... det er også en ok pakke, men ikke så god som sidst. matas og babysam er lidt skuffende men aboslut bedre end ingenting. man skal da være glad for at man kan få noget gratis!!!
Ja synes også jeg har set Rema1000 startspakke en enkel gang, den virker ret stor, så er spændt på at hente den, jeg var meget glad for startpakken fra Matas da jeg fik en sutteflaske:-P synes det bedre end ingenting :-D
Men ja, jo mere jo bedre haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128