Kan et fjernsynsprogram få dig til at græde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

MorDk

Ohh yes! Big Time! Igår vrælede jeg over Babyhospitalet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

twinny

Før jeg blev mor kunne jeg ikke.

Men nu tuder jeg. Min mand og jeg så masterchef, hvor en marinesoldat der havde været udsendt imens druknede hans 5 årige søn. Både manden og jeg turde. Også var der en blind dame ogvi tudede begge to igen. Høhø

Min mand har også svært ved at holde tårerne tilbage efter han er blevet far. :D

Anmeld

15. august 2012

jydeinden

Monica P skriver:

Johanne stod meget tidligt op idag så nu får hun sig lige en lille morgenskraber og imens sidder mor her og ser xtreme makeover hvor en lille dreng der er født med knogler af "glas" får et nyt hus, og jeg tuder bare :-S

Syntes det program er så rørende for det er familier der har brug for hjælp der får hjælp og det rører mig helt ind i hjertet :-)

Hvis du kan græde over et fjernsynsprogram hvad er det så??

Monca - Tudeprinsessen

om det kan få mig til at græde ved jeg ikke lige, men jeg bliver da rørt over lige det program du selv nævner.. har STOR respekt for ty, også selvom det for nogen måske virker som følelsespladder. ( stor skam at programmet ikke vises mere )

Anmeld

15. august 2012

jydeinden

MorDk skriver:

Ohh yes! Big Time! Igår vrælede jeg over Babyhospitalet!

på hvilken kanal vises det, og hvornår ?

Anmeld

15. august 2012

maryjane

Ehm, alt? 

Er vist liiiiiiiiiidt sensitiv

Anmeld

15. august 2012

Maja_4000

Ja ! .. Især programmer hvor det handler om børn .. Så Alarm 112 den anden dag (eller et af de der programmer med ambulancer i Danmark ) og en lille dreng skulle syes .. Han lå bare og græd så hjerteskærende , og jeg kunne slet ikke holde det ud .. Jeg håber aldrig jeg skal holde Caroline fast mens hun bliver syet eller sådan noget

Desuden tuder jeg næsten altid hvis der bliver friet , holdt begravelser , født børn osv. Dog ikke rigtig til xtreme makeover osv. .. Synes det er lidt for overgearet

Anmeld

15. august 2012

>>Carina<<

Jeg kniber en tåre til mange programmer :-)

Alt med fødsler fx. Og også extreem home halløj. Selv det lille hus på prærien ;-)

Hehe ka tude til alt der har med følelser at gøre.

Uh hvordan skal det dig gå når jeg skal giftes på lørdag?? ;-)

Anmeld

15. august 2012

Troldemommi

Carina1984 skriver:

Jeg kniber en tåre til mange programmer :-)

Alt med fødsler fx. Og også extreem home halløj. Selv det lille hus på prærien ;-)

Hehe ka tude til alt der har med følelser at gøre.

Uh hvordan skal det dig gå når jeg skal giftes på lørdag?? ;-)

Nejj hvor dejligt, Tillykke med det kommende Bryllup, håber i bliver rigtig lykkelige :-)

og husk et lommetørklæde :-)

Monica

Anmeld

15. august 2012

Rikkeas

Maja88 skriver:

ja også mig... hvad dag er det nu det kommer

Hmm, ja det kan jeg faktisk heller ikke huske. Men det var meega godt.

Jeg kan også godt græde over det der ekstrem hjemmeservice nogle gange. Så rør det mig sgu lige :p

Men kan se på de andre herinde, at efter de er blevet mor, så er de blevet mere følsom. Det kan jeg kun nikke genkendene til! :p

Anmeld

15. august 2012

Rikkeas

Maja88 skriver:

ja også mig... hvad dag er det nu det kommer

det starter nu på tv3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.