Kan et fjernsynsprogram få dig til at græde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

Johanne stod meget tidligt op idag så nu får hun sig lige en lille morgenskraber og imens sidder mor her og ser xtreme makeover hvor en lille dreng der er født med knogler af "glas" får et nyt hus, og jeg tuder bare :-S

Syntes det program er så rørende for det er familier der har brug for hjælp der får hjælp og det rører mig helt ind i hjertet :-)

Hvis du kan græde over et fjernsynsprogram hvad er det så??

Monca - Tudeprinsessen

Jeg er også blevet en tudeprinsesse efter Laura er kom til verden..

Bl.a.

- Babyhospital (på Kanal 4 om tirsdagen)

- Sig det med 1000 mennesker

Faktisk næsten alt med baby og børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Dot D

Jeg kan nemt græde til et fjernsynsprogram - jeg kan også græde over en avisartikel, en bog og så meget andet. Er utroligt følelsesladet med nogle ting, så der skal ikke så meget til

Anmeld

15. august 2012

Emily2012<3

Jeg tuder også.. Til alt.. næsten.. 

Men det er mest hvis der er nogen der græder..  Det kan jeg åbenbart ikke tåle.. 

Anmeld

15. august 2012

Frk.S

ano14316 skriver:

YEPS.. 

Jeg så babyhospitalet i går, det er ren selvpinieri for mit vedkommende, og måtte slå væk igen.. 

Jeg så også lidt af det, men måtte slå væk igen. Kunne simpelthen ikke se det!! 

Jeg er også en rigtig tudeprinsesse, og det er lige før det er nemmere at nævne de programmer jeg ikke kan tude til.

Anmeld

15. august 2012

wamse

Ja jeg kan godt græde over fjernsynsprogrammer, men så er det nok mest hårde dukomentarer.
Fx var der en udsendelse omkring børnehjemmene i Kina for mange år siden, og jeg tudbrølede over de forhold, de stakkels stakkels barn var under.

Ellers er jeg rimelig hårdhudet

Anmeld

15. august 2012

132319

wamse skriver:

Ja jeg kan godt græde over fjernsynsprogrammer, men så er det nok mest hårde dukomentarer.
Fx var der en udsendelse omkring børnehjemmene i Kina for mange år siden, og jeg tudbrølede over de forhold, de stakkels stakkels barn var under.

Ellers er jeg rimelig hårdhudet

Åhr, den genså jeg den anden dag og det skulle jeg aldrig have gjort! Så barsk!

Men jeg har det som dig, det skal være noget virkeligt og ikke noget opstillet hvor personerne i 90% af tilfældene er hyrede skuespillere. Ville ikke bruge 5 min på mange af de udseendelser folk nævner.

Anmeld

15. august 2012

wamse

132319 skriver:

Åhr, den genså jeg den anden dag og det skulle jeg aldrig have gjort! Så barsk!

Men jeg har det som dig, det skal være noget virkeligt og ikke noget opstillet hvor personerne i 90% af tilfældene er hyrede skuespillere. Ville ikke bruge 5 min på mange af de udseendelser folk nævner.

Jeg har ikke set den i mange mange år, hvor så du den henne?

Jeg ser aldrig make-over programmer eller i den stil, det siger mig bare slet ikke noget

Anmeld

15. august 2012

132319

wamse skriver:

Jeg har ikke set den i mange mange år, hvor så du den henne?

Jeg ser aldrig make-over programmer eller i den stil, det siger mig bare slet ikke noget

Jeg finder lige et link til dig senere i dag Prepare kleenex!

Anmeld

15. august 2012

wamse

132319 skriver:

Jeg finder lige et link til dig senere i dag Prepare kleenex!

Uhhh mange tak

Anmeld

15. august 2012

Solstrålebørn

JA... 

Fødsler

Bryllup 

Dåb 

mange andre... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.