Anonym skriver:
Dem har jeg tilmeldt mig fra staren netop fordi jeg ikke husker alt så godt, men har intet modtaget - gjorde een gang i starten da jeg glemte det. Så havde jeg jo en anmærkning så vidste jeg skulle passe på, men har ikke modtaget for de to sidste - så blev inderligt chokeret da jeg læste det da jeg ville tjekke jobopslagene derinde nu hvor jeg kom i tanke om den. Det havde jeg sgu ikke forventet for er jo inde og se hver dag - da jeg har oprettet jobcenter rundt omkring og får mail, så checker alle de Jobs der er specifikt på de agenter og kigger så udenoms som vikar på alle mulige andrebrancher. Så syntes godt nok jeg har været pligtopfyldende! 

jamen ingen tvivl om du ahr været pligtopfyldende, og gjort hvad du kunne... Det er overhovedet heller ikke noget ondt ment overfor dig, systemet er temmelig plat nogle gange, men de skriver vist også derinde at de ikke vil stå til ansvar for det hvis de der påmindelser ikke kommer, og man selv skal sørge for at tjekke de der jobs....
Jeg giver dig helt ret i at det er rigtig rodet, jeg er jo selv ledig og bander og svovler over systemet hele tiden, men det er nu engang som det, og det må man desværre bare finde sig i 
Håber de ser let på det og giver dig en chance mere...
Anmeld