Åh ville rigtig gerne skrive noget opmuntrende, men jeg synes bare de er så skide firkantede!!!
Kan huske at jeg blev kaldt til samtale 2 uger før jeg skulle på barsel, så sad jeg der højgravid med kææææmpe stor mave, og fik at vide at NU skulle jeg altså virkelig huske at skrive alle de ansøgninger 'man' skal skrive, for selvom jeg gik på barsel om 2 uger, så stod jeg jo stadig til rådighed på arbejdsmarkedet og skulle søge job. Det virkede bare så absurt, for helt ærligt, hvis jeg så endelig søgte et arbejde og blev kaldt til samtale, så ville det jo være efter jeg var gået på barsel og hvem vil i øvrigt ansætte en til at starte med 1 års barsel? Det var bare så absurt, men de lagde meget vægt på at sådan var det bare og hvis jeg ikke fulgte reglerne så tog de dagpengene fra mig.
Jeg håber selvfølgelig at det er noget andet i dit tilfælde!!! Krydser finger for at du møder en sød dame på kommunenen i morgen! og så må du VIRKELIG forklare om og om igen, alt det du gør og at du opfylder alle regler osv, og så håber vi det går.
for dig
Anmeld