Carina87 skriver:
Åh det lyder da træls! Det er også bare vildt varmt at være gravid lige nu! Fedt du stadig gerne vil gå over. Jeg regner med vi ses derinde! Det ku være skægt. Tar du forresten på rundvisning den her gang?
Jeg gik lige i går og sammenlignede den her graviditet med sidst, og jeg synes faktisk alt er meget nemmere den her gang. Jeg er ikke så plaget af mit bækken som sidst, plukkeveerne er der, men de gør ikke ondt den her gang, jeg vågner om natten, men kan sagtens falde i søvn igen, jeg er ikke lige så slem til at blive mut og navlepillende som sidst, min halsbrand er slem, men er den kun et par aftener i ugen, så det er til at klare, jeg kan ligge på maven endnu, og jeg er ikke utålmodig(endnu). Alt i alt har jeg det godt endnu. Men vi kan tales ved om 14 dage
Jeg gik fra i går. Min kontrakt er udløbet og jeg skal gå ledig 4 uger nu. Derefter hedder det barsel. Og den her gang vil jeg ikke foretage mig mere end højest nødvendigt inden baby kommer
Forresten forstod jeg godt det der med adr. Vi har bevist heller ikke givet udtryk for at det var ulækket. Han skal ikke få et negativt forhold til at gå på toilettet og begynde at holde sig osv. når han blir mere bevist. Han er lige begyndt at blive klar over når han prutter(altså bare luft). Så gik han et lille hop, spærer øjnene op, siger hov og skraldgriner derefer
Det er altså skægt! Og måske det ikke er helt rigtigt af mig at grine med, men jeg synes altså virkelig det er skægt at han også selv opdager det

Ja, jeg har det bare så varmt! Det har heldigvis hjulpet idag, at temperaturen er faldet lidt - men det er stadig bare VARMT VARMT VARMT!!

Nej, vi tager ikke med på rundvisning - vi har jo været der før!
Det eneste er jo selvfølgelig det nye med, at man måske ikke skal møde op på fødegangen, men et eller andet andet sted først, for at få undersøgt om man er i aktiv fødsel eller hvad man er....
Men jeg regner med at spørge Lone om, hvor det så er man skal møde op.
Ellers møder jeg sgu bare op hjemme hos hende!

Det er da fedt, at du synes denne graviditet er bedre.
Jeg har heller ikke halsbrand (endnu
), så det er dejligt.
Hehe, jeg husker lige at spørge om to uger.
Årh, hvor er du heldig, at du er gået på barsel nu - jeg glææææder mig til det er min tur.

Hahaha, jeg vil altså gerne se, når han prutter - far må være stolt!