Intimbarbering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

twinny

Mandeskraber synes jeg bedre. De tager hårene bedre også med hårene. Evt lidt balsam før, da det gør hårene bløde, så skal skraberen ikke arbejde så hårdt og derved ødelægger din hud. Og barber i badet. Samt lad være med at barbering alt for ofte, da huden skal have en chance for at slappe af. Også luft dernede. ;) og en creme uden parfume. :D

det virker her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

CarinaSB

Mussen2 skriver:

Jeg er SÅ træt af altid at få udslæt efter intimbarbering. Jeg har prøvet diverse specialprodukt, men ingen har afhjulpet det fuldstænding.

Kom med jeres bedste råd

Jeg har IKKE mod på voks

jeg bruger mandens after shave bagefter .. det lukker huden så der ikke kommer snavs ind ..

Anmeld

14. august 2012

simone-baby93

Jeg bruger noget der hedder shave save og det gør virkelig en forskel på mig har ik haft noget som helst form for udslet efter jeg er begyndt at bruge det 

Anmeld

15. august 2012

komodo

Mussen2 skriver:

Klorhexidincreme? Hva er det og hvor fåes det? Jeg skraber hver 2. Dag ca. Så synes det bliver for dyrt med nyt blad hver gang

Det er bare en creme med klorhexidin i, den fåes på apoteket og koster ikke rigtig noget..

hvis du skraber hver anden dag kan du godt nøjes med et enkelt blad, men ville nok stadig tage et nyt eller bruge engangsskrabere, der sætter sig jo småhår i den og laver bakterier, kan man ikke rigtig undgå, men du kan jo prøve med cremen og se om det kan holde dine knopper i skak, gjorde det ved mig

Anmeld

15. august 2012

B&J

Jeg gør det altid under badet... bruger faktisk lidt balsam forså er bladet ikke så hård mod huden...

evt bruger en fed crem bagefter uden vand i.... så ingen tør hud

ellers køb dig en ladyshaver ikke dem der rykker hårene af med dem der bare baber det af

Anmeld

15. august 2012

Moma

15. august 2012

Maja88

bruger kun vand...

nogen gange bruger jeg silikone glidecreme bagefter

Anmeld

15. august 2012

Mussen2

Jeg synes jeg har prævet alle jeres råd. Gør det altid under badet. Har prøvet balsam, diverse special produkter før og efter. Med gårene og nu også mod hårene osv osv

Desværre stadig med udslæt

Anmeld

15. august 2012

MorDk

Sørg for at VARME barberbladet op! Hold det under den varme hane...

Og så prøve at lade være at barberer dig så ofte...

Anmeld

15. august 2012

Princesspigen

Malunsesmutti skriver:

Babyolie, skarp skraber og ALTID MED hårene!

hvis jeg skal skrabe med hårene så selv om jeg bruger helt nye dyre venus skraber skal jeg bruge 2 timer (og det er IKKE overdrivelse)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.