Intimbarbering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.251 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Mussen2

Jeg er SÅ træt af altid at få udslæt efter intimbarbering. Jeg har prøvet diverse specialprodukt, men ingen har afhjulpet det fuldstænding.

Kom med jeres bedste råd

Jeg har IKKE mod på voks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Princesspigen

følger lige med her

Anmeld

14. august 2012

IngenKoPåIsen

Babyolie, skarp skraber og ALTID MED hårene!

Anmeld

14. august 2012

komodo

altid et nyt barberblad, gerne et par stykker og så klorhexidin creme, det afhjalp mit fuldstændig

Anmeld

14. august 2012

Mussen2

Malunsesmutti skriver:

Babyolie, skarp skraber og ALTID MED hårene!

Babyolie til bagefter eller? Bruger skrap skraber og har netop forsægt mig mod hårene for at se om det kan hjælpe lidt. Ellers altid med

Anmeld

14. august 2012

Mussen2

komodo skriver:

altid et nyt barberblad, gerne et par stykker og så klorhexidin creme, det afhjalp mit fuldstændig

Klorhexidincreme? Hva er det og hvor fåes det? Jeg skraber hver 2. Dag ca. Så synes det bliver for dyrt med nyt blad hver gang

Anmeld

14. august 2012

An&Jo

Jeg gør det altid i badet uden noget tingeltangel udover vand og jeg får aldrig røde knopper eller udslæt eller andet..

Anmeld

14. august 2012

Mussen2

An&Jo skriver:

Jeg gør det altid i badet uden noget tingeltangel udover vand og jeg får aldrig røde knopper eller udslæt eller andet..

Du. Heldig. Jeg får masser. Altid

Anmeld

14. august 2012

millesofie

Mussen2 skriver:

Jeg er SÅ træt af altid at få udslæt efter intimbarbering. Jeg har prøvet diverse specialprodukt, men ingen har afhjulpet det fuldstænding.

Kom med jeres bedste råd

Jeg har IKKE mod på voks

har du prøvet at køre skraber med hårende i stedet for mod
det hjalp mig rigtig meget
selvfølgelig blev den ikke lige så glat og der tog lidt længere tid men det er det værd

Anmeld

14. august 2012

Deaktiveret profil

Mussen2 skriver:

Kom med jeres bedste råd

Jeg har IKKE mod på voks

Jeg bruger altid ny skraber hvergang (Engangsskraber)... Jeg bruger for det meste noget skum til barberingen, og bagefter så smøre jeg det godt med en tyk creme.. :-) Men husk helst at barbere dig når du er i bad, for hvis det er tørt, så kan det godt give noget grumt udslæt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.