Det med den cykelhjelm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

KLN

millesofie skriver:

ja det er det selvfølgelig
kan du ikke holde hendes sut i munden ( du ved bide i ringen)

så kigger hun da op på dig, griner

Hi hi jo, det var en god ide.

Heldigvis går det os meget bedre nu. Jeg har syet et stykke filt på spændet, så hvis jeg kommer til at nive, niver jeg i den - super smart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Thomas1234

Køb en cykelhjelm med en spænde som ikke niver, der findes flere forskellige slags.

En af dem kunne være en abus super chilly i mindste størrelse. Her er der monteret en "klemmefri" hagespænde.

Et andet alternativ kunne være en mango piuma. Den har også "klemmefri" hagespænde.

Hvis du skal bruge et fif til det med at få cykelhjelmen på uden alt for store besværligheder, så kunne du købe bogen Antons nye cykelhjelm og læse den som godnat historie, så kommer cykelhjelmen ind med "modermælken".

Anmeld

21. august 2012

KLN

Thomas1234 skriver:

Køb en cykelhjelm med en spænde som ikke niver, der findes flere forskellige slags.

En af dem kunne være en abus super chilly i mindste størrelse. Her er der monteret en "klemmefri" hagespænde.

Et andet alternativ kunne være en mango piuma. Den har også "klemmefri" hagespænde.

Hvis du skal bruge et fif til det med at få cykelhjelmen på uden alt for store besværligheder, så kunne du købe bogen Antons nye cykelhjelm og læse den som godnat historie, så kommer cykelhjelmen ind med "modermælken".

Tusinde tak..

De hjelme, er det nogen som kan fåes ved cykelhandleren?

Anmeld

21. august 2012

Faith

Mine drenge elsker deres cykelhjelme. Hvis de kunne sove med dem gjorde de det. Min mand er faktisk kommet til at nive Mikkel i hagen da han skulle spænde den. Ved ikke hvem af dem der blev mest ked af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.