Det med den cykelhjelm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. august 2012

KLN

Er der andre end mig, der bare hader at give sit barn cykelhjelm på? Jeg er simpelthen så bange for at komme til at nive hende, når jeg spænder den sammen. Hun er absolut heller ikke særlig samarbejdsvillig!

Der skulle vel ikke være nogle derude, der har fundet fidusen til, hvordan man nemt og smertefrit får den på hovederne af de små pus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Miss Church

Av av jeg kan huske når min mor kom til at klemme lidt hud i cykelhjelmen  Det gør så nas. 

Jeg ved at man kan få cykelhjelme, hvor der er et system på klemmen, så der ikke kan komme hud i klemme. Ellers ved det det dælme ikke. 

Anmeld

14. august 2012

merichs

Kan desværre ikke komme på nogle gode fif. Herhjemme ELSKER den unge dame når vi skal have hjelmen på, så jeg beder hende om at løfte hovedet og så strækker hun jo huden ud så der ikke er noget der kommer i klemme 

Anmeld

14. august 2012

millesofie

KLN skriver:

Er der andre end mig, der bare hader at give sit barn cykelhjelm på? Jeg er simpelthen så bange for at komme til at nive hende, når jeg spænder den sammen. Hun er absolut heller ikke særlig samarbejdsvillig!

Der skulle vel ikke være nogle derude, der har fundet fidusen til, hvordan man nemt og smertefrit får den på hovederne af de små pus?

Jeg plejer at sige til tinke og marcus at de skal finde månen
og så kan jeg lige nå at klikke den mens de kigger op og inden de kommer i tanke om at det er dag
ellers siger jeg se en flyvende ko og pejer op i luften

og så har jeg jo selv hjelm på det hjælper også

Anmeld

15. august 2012

KLN

Miss Church skriver:

Av av jeg kan huske når min mor kom til at klemme lidt hud i cykelhjelmen  Det gør så nas. 

Jeg ved at man kan få cykelhjelme, hvor der er et system på klemmen, så der ikke kan komme hud i klemme. Ellers ved det det dælme ikke. 

Ja, har os stadig traumer fra barndommen Det lyder genialt med den cykelhjelm, ved du hvor den kan fåes henne?

Anmeld

15. august 2012

KLN

millesofie skriver:

Jeg plejer at sige til tinke og marcus at de skal finde månen
og så kan jeg lige nå at klikke den mens de kigger op og inden de kommer i tanke om at det er dag
ellers siger jeg se en flyvende ko og pejer op i luften

og så har jeg jo selv hjelm på det hjælper også

Det er en god ide, at aflede dem på den måde. Problemet er bare, at hun kun er 10 måneder, så det er lidt svært..

Anmeld

15. august 2012

MorDk

Jeg siger til vores søn... og det har jeg gjort siden han var 10 mdr. KIG op til fuglene... så kigger han op og så kan man "klikke" den på plads

Anmeld

15. august 2012

KLN

MorDk skriver:

Jeg siger til vores søn... og det har jeg gjort siden han var 10 mdr. KIG op til fuglene... så kigger han op og så kan man "klikke" den på plads

Det må jeg prøve.. Tror os bare jeg skal være noget hurtigere. Er nok lidt for forsigtig og så kommer det til at tage lang tid, og hun blir utålmodig..

Anmeld

15. august 2012

Maja_4000

På Carolines cykelhjelm er der sådan en lille "pude" som skal sidde mellem huden og spændet , så man ikke kommer til at nive de små .. Så her er det ikke noget problem
Troede der var sådan en på alle hjelme

Anmeld

21. august 2012

millesofie

KLN skriver:

Det er en god ide, at aflede dem på den måde. Problemet er bare, at hun kun er 10 måneder, så det er lidt svært..

ja det er det selvfølgelig
kan du ikke holde hendes sut i munden ( du ved bide i ringen)

så kigger hun da op på dig, griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.