Pigmentforstyrrelser, bliver det mon godt igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

crille

Tak for alle jeres input.. Kan høre at der ER håb. Jeg har virkelig mange. Vil lige prøve at se om jeg ikke har et billede. Og ja, det er brune pletter.. eller jeg vil hellere sige plamager. HAR brugt solcreme hele sommeren og med høj faktor, hvilket jeg egentlig ikke plejer at være så flink til. 

Men sol er lækkert og jeg kan ikke overskue at sidde i skyggen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

crille

Her er et gammelt billede. Det er blevet værre siden da, men man kan se lidt af omfanget i panden.. 

Sol gør det helt sikkert værre, men det jo ikke sådan til at dække ansigtet og nyde solen samtidig  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2012

Mamalou

crille skriver:

Her er et gammelt billede. Det er blevet værre siden da, men man kan se lidt af omfanget i panden.. 

Sol gør det helt sikkert værre, men det jo ikke sådan til at dække ansigtet og nyde solen samtidig  

Du skal tage den helt rolig. Som jeg skrev, så blev min veninde henvist til hudlæge gennem lægen, og fik laser behandling. Så hvis de ikke forsvinder af sig selv - hvilket de oftest gør, som du også kan se på svarene - så er der hjælp at få

Beauty pacifik laver også en creme mod de brune pigmenter. Det var måske en creme du skulle ønske dig barselsgave? Jeg kender dog ikke effekten af den, men det var måske værd at prøve. 

Vh. Louise 

Anmeld

15. august 2012

crille

Mamalou skriver:

Du skal tage den helt rolig. Som jeg skrev, så blev min veninde henvist til hudlæge gennem lægen, og fik laser behandling. Så hvis de ikke forsvinder af sig selv - hvilket de oftest gør, som du også kan se på svarene - så er der hjælp at få

Beauty pacifik laver også en creme mod de brune pigmenter. Det var måske en creme du skulle ønske dig barselsgave? Jeg kender dog ikke effekten af den, men det var måske værd at prøve. 

Vh. Louise 

Det vil jeg i hvert fald helt sikekrt lige tjekke ud og ja, der er heldigvis flere der har rigtig gode erfaringer. Så må jeg se tiden an og ellers håbe at der er hjælpe at findegenne mlægen. 

Dejligt at høre så mange gode erfaringer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.