Pigmentforstyrrelser, bliver det mon godt igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.741 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. august 2012

crille

Har rigtig mange pigmentforstyrrelser især i ansigtet.

Lægen siger bare at det går væk når jeg ikek er gravid mere. Men ved at sådan er det ikke altid.

Nogen der har erfaringer og/eller gode råd? 

Jeg håber på at kunne få hjælp gennem sygesikringen, da det er meget voldsomt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

crille

Ingen der har erfaringer med dette? 

Anmeld

14. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg har haft dem og ja de går væk. Jeg havde så meget også på kroppen. Det eneste sted jeg har tilbage er i armen men det er bare lidt i forhold til det jeg har haft

Anmeld

14. august 2012

Mamalou

Er de brune pigment fejl du har?

Jeg havde få i ansigtet, og de gik væk. Du kan mindske dem, hvis du undgår solen. Min veninde havde rigtig mange, og de er også væk. Dog skulle hun have laser behandling hos en hudlæge, men det er slet ikke nødvendigt i langt de fleste tilfælde.

Så du skal bare tage det helt roligt

Vh. Louise

Anmeld

14. august 2012

Eliza

Håber sku mIn forsvinder det sidder over min læbe og ligner at jeg er beskidt eller har brunt "mælkeskæg" øv

Anmeld

15. august 2012

Muffinmus

jeg fik få pletter der ikke gik væk igen.....

Anmeld

15. august 2012

Chewy

Jeg har også en del i panden og lidt på kinderne og min søn er nu 16mdr og de ligner ikke at de er på vej væk Så overvejer laser selvom mange siger de går væk af sig selv. Kan simpelthen ikke holde ud at se på det - folk spørger også hvad det er

Anmeld

15. august 2012

MorDk

jeg havde RIGTIG mange pigmentforandringer i min sidste graviditet. Jeg var SÅ ked af det! Mit gik væk efter 4-5 mdr. Man kan midnske det ved at HUSKE solcreme og holde sig i skyggen. Da jeg var færdig med at amme har jeg brugt Cosborg pigment care... (forebyggende) I denne graviditet har jeg faktisk været en del i solen taget i betragtning at jeg ikke kan holde det ud. Så har jeg faktisk ikke rigtig været ramt!

Anmeld

15. august 2012

babymus77

Mit er også væk:-) Fødte d1/8-2012.... Så dit skal nok forsvinde;-) 

Anmeld

15. august 2012

132319

Min søster har også rigtig mange, især i panden Hun har aldrig været gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.