Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Min kæreste og jeg har længe haft en meget kedeligt og ensformigt sexliv, vi har været sammen i over 6 år og har barn. Så nu skal der altså gøres noget ved det ! Så jeg har købt spillet Erotic 4 real som vi skal spille i aften. Jeg har tænkt mig at tage lårlange nylon strømper på, hofteholder, nyt fint undertøj, og fint tøj uden over. Jeg smider et tæppe på gulvet og stille kold hvidvin, chokolade, stearinlys og spillet klar.Jeg laver lækker aftensmadog jeg er SÅ NERVØS ! Jeg er ikke en af de mindste og det er ikke en overdrivelse ! så det er MEGET grænseoverskridende for mig at gøre det når jeg på ingen måde er tilfreds med min krop og jeg HÅBER HÅBER HÅBER min mand bliver glad for overraskelsen ! for jeg tror sgu jeg begraver mig selv levende hvis det bliver et total flop !! Hvad synes i Mænd ??? Lyder det som noget i ville synes om ?
Min kæreste og jeg har længe haft en meget kedeligt og ensformigt sexliv, vi har været sammen i over 6 år og har barn. Så nu skal der altså gøres noget ved det ! Så jeg har købt spillet Erotic 4 real som vi skal spille i aften. Jeg har tænkt mig at tage lårlange nylon strømper på, hofteholder, nyt fint undertøj, og fint tøj uden over. Jeg smider et tæppe på gulvet og stille kold hvidvin, chokolade, stearinlys og spillet klar.Jeg laver lækker aftensmadog jeg er SÅ NERVØS ! Jeg er ikke en af de mindste og det er ikke en overdrivelse ! så det er MEGET grænseoverskridende for mig at gøre det når jeg på ingen måde er tilfreds med min krop og jeg HÅBER HÅBER HÅBER min mand bliver glad for overraskelsen ! for jeg tror sgu jeg begraver mig selv levende hvis det bliver et total flop !! Hvad synes i Mænd ??? Lyder det som noget i ville synes om ?
jeg ville finde det ret fun..godtnok er jeg ikke meget for overraskelser, men frække overraskelser må man gerne komme med
så herfra..Go Go Girl
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad er det for et spil??
Nu er jeg også kvinde men synes da også at det lyder rigtig frækt og romantisk
Hvor kan man købe spillet og er det dyrt? Altid sjovt med noget anderledes !
Hvor kan man købe spillet og er det dyrt?
Altid sjovt med noget anderledes !
Du kan finde det mange steder på nettet. Bl.a. her Tror det koster 400-500 kr .. Men vil også sige at det er klart bedre end de spil vi har købt til det halve.. Har ikke fortrudt at have givet det for det i hvert fald! Det er jo en blanding af sex og det at lære nye sider af din partner
Omsorgsgiver skriver: Hvad er det for et spil?? Nu er jeg også kvinde men synes da også at det lyder rigtig frækt og romantisk
Du kan se det her
Det kan KLART anbefales
Nettemor skriver: Du kan se det her Det kan KLART anbefales
Det skal i hvert fald tjekkes ud! Tak
Det lyder super, synes sku det er flot du gør det, når du som du skriver ikke er en af de mindste Men jeg er sikker på at din kæreste vil synes du er hammer lækker/fræk.
Glæder mig til at høre om det gik godt
Anonym skriver: UPDATE !!Det gik bare SÅ GODT !! Vi fik lækker aftensmad og spillede spillet med hvad dertil hører, manden synes det var SÅ fedt og vi sluttede af med det mest fantastiske sex !!!! SPRING UD I DET PIGER !!!
UPDATE !!Det gik bare SÅ GODT !! Vi fik lækker aftensmad og spillede spillet med hvad dertil hører, manden synes det var SÅ fedt og vi sluttede af med det mest fantastiske sex !!!! SPRING UD I DET PIGER !!!
miig1989 skriver: Tænkte nok det ville gå godt Havde også ventet på en update Begyndte selv at overveje at købe spillet, men ved ikke om det er for grænseoverskridende for mig?Hvordan er spørgsmålene og "opgaverne" ?
Tænkte nok det ville gå godt Havde også ventet på en update Begyndte selv at overveje at købe spillet, men ved ikke om det er for grænseoverskridende for mig?Hvordan er spørgsmålene og "opgaverne" ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128