Til mændene og lidt kvinderne ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.659 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har længe haft en meget kedeligt og ensformigt sexliv, vi har været sammen i over 6 år og har barn. Så nu skal der altså gøres noget ved det !

Så jeg har købt spillet Erotic 4 real som vi skal spille i aften. Jeg har tænkt mig at tage lårlange nylon strømper på, hofteholder, nyt fint undertøj, og fint tøj uden over.

Jeg smider et tæppe på gulvet og stille kold hvidvin, chokolade, stearinlys og spillet klar.

Jeg laver lækker aftensmad

og jeg er SÅ NERVØS ! Jeg er ikke en af de mindste og det er ikke en overdrivelse ! så det er MEGET grænseoverskridende for mig at gøre det når jeg på ingen måde er tilfreds med min krop og jeg HÅBER HÅBER HÅBER min mand bliver glad for overraskelsen ! for jeg tror sgu jeg begraver mig selv levende hvis det bliver et total flop !!

Hvad synes i Mænd ??? Lyder det som noget i ville synes om ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har længe haft en meget kedeligt og ensformigt sexliv, vi har været sammen i over 6 år og har barn. Så nu skal der altså gøres noget ved det !

Så jeg har købt spillet Erotic 4 real som vi skal spille i aften. Jeg har tænkt mig at tage lårlange nylon strømper på, hofteholder, nyt fint undertøj, og fint tøj uden over.

Jeg smider et tæppe på gulvet og stille kold hvidvin, chokolade, stearinlys og spillet klar.

og jeg er SÅ NERVØS ! Jeg er ikke en af de mindste og det er ikke en overdrivelse ! så det er MEGET grænseoverskridende for mig at gøre det når jeg på ingen måde er tilfreds med min krop og jeg HÅBER HÅBER HÅBER min mand bliver glad for overraskelsen ! for jeg tror sgu jeg begraver mig selv levende hvis det bliver et total flop !!

godt nok er jeg kvinde, men jeg syndes det lyder til at blive en syksefuld(staves ??) aften

især når det ikke er noget du normalt gør..

men held og lykke

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

godt nok er jeg kvinde, men jeg syndes det lyder til at blive en syksefuld(staves ??) aften

især når det ikke er noget du normalt gør..

men held og lykke

TAK ! Jeg ryster af nervøsitet !!

Anmeld

14. august 2012

klmf

Vi har det også Synes det var meget grænseoverskridende første gang vi skulle spille det og vi aftalte, at vi måtte tage et nyt kort hvis det var for meget

Anmeld

14. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Go for it Girl!!!! Husk at opdatere på hvordan det er gået. 

Anmeld

14. august 2012

miig1989

Anonym skriver:

NMin kæreste og jeg har længe haft en meget kedeligt og ensformigt sexliv, vi har været sammen i over 6 år og har barn. Så nu skal der altså gøres noget ved det !

Nu jeg godt nok en kvinde ..

Men tror enhver mand ville synes, at det var en lækker overraskelse

Anmeld

14. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

TAK ! Jeg ryster af nervøsitet !!

kan jeg godt forstå

Anmeld

14. august 2012

Adrina

Fandme i orden!!!

I må have en rigtig god aften 

Anmeld

14. august 2012

Nettemor

Super fedt initiativ

Vi har også spillet og det er bare fantastisk for begge parter

Anmeld

14. august 2012

Adrina

Nettemor skriver:

Super fedt initiativ

Vi har også spillet og det er bare fantastisk for begge parter

Hvor kan man købe spillet og er det dyrt? 

Altid sjovt med noget anderledes ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.