er jeg fair?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MorDk skriver:

Ja det tænker jeg også....

ALS er en frygtelig sygdom og jeg sys ærligt talt det er synd at hun skal "straffes" pga det....  Men igen det er jo dit valg! Men jo jeg sys du er for pylret!

kan da godt være. Men stadig klamt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

jeg har hørt jers fine svar

men jeg holder mig til mit..

Anmeld

14. august 2012

MorDk

...og så kan jeg ikke lade være med at tænke på: Tænk hvis det var dig der havde fået ALS og du ikke "måtte" holde din egen datter eller kramme hende fordi du savler? Av mit hjerte siger bare...

Anmeld

14. august 2012

Troldemommi

Jeg syntes det er lidt synd for olde, hun savner sikkert rigtig meget at holde sit lille barnebarn, jeg ville lade hende gøre det og så give din datter et bad når i var kommet hjem, det er jo trods alt kun savl :-)

Monica

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MorDk skriver:

...og så kan jeg ikke lade være med at tænke på: Tænk hvis det var dig der havde fået ALS og du ikke "måtte" holde din egen datter eller kramme hende fordi du savler? Av mit hjerte siger bare...

okey

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Ok... nu har du ihvertfald vores syn på sagen... og du vælger udfra hvad du sys og har sys fra starten og det er også fair!

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Monica P skriver:

Jeg syntes det er lidt synd for olde, hun savner sikkert rigtig meget at holde sit lille barnebarn, jeg ville lade hende gøre det og så give din datter et bad når i var kommet hjem, det er jo trods alt kun savl :-)

Monica

ja det er synd

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MorDk skriver:

Ok... nu har du ihvertfald vores syn på sagen... og du vælger udfra hvad du sys og har sys fra starten og det er også fair!

jeg kan desværre ikke se hvad der er synd i det.

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

altså ikke synd for mig. det kan jeg ik se. men for hende ja, men savler hun.. skal hun ik sidde med mit barn

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Hvad mener du? Har jeg ikke skrevet noget om? Ihvertfald ikke i det du citerer til... ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.