Bliver nødt til at dele det med jer også

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Kit

Ihh altså...nu stopper I med alle de positive tests...Mor her er skruk og der er ikke planer om nr 2 lige foreløbig Og nej, det kan ikke presses igennem.

MEN stort tillykke til dig. Jeg tilslutter mig koret, der glæder sig til update på hvem du er og hvor langt du er henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Anonym trådstarter

Kit skriver:

Ihh altså...nu stopper I med alle de positive tests...Mor her er skruk og der er ikke planer om nr 2 lige foreløbig Og nej, det kan ikke presses igennem.

MEN stort tillykke til dig. Jeg tilslutter mig koret, der glæder sig til update på hvem du er og hvor langt du er henne

Tak  Vi har snakket om det et stykke tid, og der skulle faktisk ikke presses så meget for at få ham med på den 

Forresten så var jeg ved lægen, og hun kunne godt forstå hvorfor jeg tror at jeg måske kan være længere henne end de der 4 ugers tid. Så hun gav mig en henvisning til scanning og jeg skal ringe og bestille tid i morgen  GLÆDER MIG! 

Anmeld

15. august 2012

AnneBJ

Kit skriver:

Ha! Så er det dig jeg også kan høre rasle.... (æggestokkene altså... )

Vi laver squ bare en omgang sammen lidt senere, os som ikke lige skal med på holdet nu her!

Anmeld

15. august 2012

Lilje82

Nææææ TILLYKKE  

Men uuuuuh hvor det da rykker i de dersens æggestokke  Glæder mig til updaten, på hvor langt du er henne og hvem du er

Anmeld

16. august 2012

Kit

AnneBJ skriver:

Ha! Så er det dig jeg også kan høre rasle.... (æggestokkene altså... )

Vi laver squ bare en omgang sammen lidt senere, os som ikke lige skal med på holdet nu her!

Ja, der er et andet for end at lave et opsamlingsheat senere

Anmeld

17. august 2012

blomst84

Kæmpe tillykke  Dejligt med flere babyer i 2013 

Anmeld

22. august 2012

PeruBaby

TILLYKKE 

Hvor er det fedt!! Dejligt med flere børn i vores gruppe. Glæder mig til at høre hvem du er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.