Bliver nødt til at dele det med jer også

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Anonym trådstarter

- Selvom i aldrig gætter hvem jeg er, da jeg kun kigger med fra sidelinien og sjældent skriver herinde.

MEN, er simpelthen så glad og kan ikke rigtig dele det med nogen endnu, for nu blev det også vores tur til at lave en lillebror/søster!! 

Testede MEGET positiv på to teste i morges og i formiddags  Er lidt i tvivl om hvor langt jeg er henne, så har fået en tid ved lægen i morgen, som forhåbentlig vil sende mig videre til scanning!

Det er muligvis sket i første forsøg, så det er ret vildt, og vi er både sådan lidt (meget) overraskede, men også bare SÅ glade. Ungerne kommer til at få så meget glæde af hinanden 

Nu kommer så alle tankerne omkring det at gå fra 3-4, og om man virkelig har kærlighed og opmærksomhed nok at give til hele TO guldklumper  Lige nu nyder vi jo bassen, og hold fast han er dejlig  Meeeen det er sikkert nok kun indtil vi ser den for første gang til scanning, og man mærker den sparke..

Weee måtte bare lige ud med det, har lyst til at råbe det til alle vi møder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Mettemus

Ih hvor det bare vrimler med gravide maver i denne gruppe  Tillykke! Hvor er det stort og dejligt. Jeg glæder mig til, at du afslører hvem du er. Opdater endelig når du ved hvor langt du er henne

Hurra!

Anmeld

14. august 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Ih hvor det bare vrimler med gravide maver i denne gruppe  Tillykke! Hvor er det stort og dejligt. Jeg glæder mig til, at du afslører hvem du er. Opdater endelig når du ved hvor langt du er henne

Hurra!

Enig! Både i tillykke og opdatering om hvem du er!

Mette og mig er heldigvis ikke på nogen måde skrukke, så vi kan sagtens bare råbe hurra for Jer andre, uden at kunne høre hinandens æggestokke rasle, trods vi bor over 150 km fra hinanden...

Håber du får en nem og dejlig graviditet!

Anmeld

14. august 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Mette og mig er heldigvis ikke på nogen måde skrukke, så vi kan sagtens bare råbe hurra for Jer andre, uden at kunne høre hinandens æggestokke rasle, trods vi bor over 150 km fra hinanden...

Jeg har hørt dig loud and clear siden vi havde lækre lille Mynthe i armene - jeg klapper selv lidt højere efter at have haft smukke og dejlige lille Birk imellem hænderne i torsdags - mon du kan høre det gelt til Kolding?

Men skrukke? Nej det er vi ikke! Nix... Ahemn.

Anmeld

14. august 2012

piadas

Ih, kæmpe tillykke! Hvor er det dejligt!

Nu sætter du jo virkelig mine detektiv-gener på prøve, men altså jeg har da nogle ideer! Så er jeg spændt på, om jeg har gættet rigtigt, når du afslører dig selv!

Er vi venner på Facebook?

Anmeld

15. august 2012

Janni.

piadas skriver:

Nu sætter du jo virkelig mine detektiv-gener på prøve, men altså jeg har da nogle ideer! Så er jeg spændt på, om jeg har gættet rigtigt, når du afslører dig selv!

Pst, det er ikke mig.

Tillykke med de gyldne streger og spiren.

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Hurra!

Tak  og ja det er skønt med alle de lillesøster/brødre der kommer til vores dejlige unger 

for at jeg bliver sendt videre til scanning, sådan en lille ekstra en ville slet ikke gøre  mig noget 

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Tak Anne 

Havde en nem graviditet sidste gang, så håber det bliver ligeså denne gang 

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Hahaha Pia, du gætter det ALDRIG  Og nej, vi er ikke venner på FB  Men det kunne godt nok være sjovt hvis du kunne  

Og tak 

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Pst, det er ikke mig.

Tillykke med de gyldne streger og spiren.

Takker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.