ARRRG!! jeg er ved at blive til en mand!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

gædde/gitte

Camillos skriver:

Det kunne lyde lidt somom du har Pco? ... 

Well .. nu har jeg altså Pco og slem hårvækst, kæmper med ekstra kg, en del akne og "sandparpir på benene". Samt for mange hår alle de steder jeg helst ville være fredet. 

Nu er jeg så blevet gravid.. tror østrogenen hjælper mig i dette tilfælde. Godt nok ikke lige med VÆGTEN!?. 

Men har ingen Bylder/store bumser haft under graviditeten, min hårvækst er ikke alarmerende som den ellers plejede at være og jeg klarer det på overlæben med Voks  

kender alt til dine problemer.. det er frustrerende... er glad for jeg er blevet gravid og kan nyde 9 måneder inden jeg igen skal begynde med samtlige aknecremer og hårfjernings produkter.

pco??........... det kan vel ikke bare lige komme i udbrud pga p-pille stop??

men fuck så træls det er ! - især fordi manden bare er total hårløs!.... modsætninger mødes?....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Camillos

gædde skriver:

pco??........... det kan vel ikke bare lige komme i udbrud pga p-pille stop??

men fuck så træls det er ! - især fordi manden bare er total hårløs!.... modsætninger mødes?....

hehe .. Ja det ved jeg så ikke noget om, p piller hjælper mig altså på mine hormoner .. ikke for at skræmme dig.. du er nok normal nok hehe ..  

Men symptomer på Pco er , uregelmessig menstration, tendens til overvægt, øget hårvækst, træthed og  akne  blandt andet.. 

Du er nok bare uheldig ..

Anmeld

14. august 2012

gædde/gitte

Camillos skriver:

hehe .. Ja det ved jeg så ikke noget om, p piller hjælper mig altså på mine hormoner .. ikke for at skræmme dig.. du er nok normal nok hehe ..  

Men symptomer på Pco er , uregelmessig menstration, tendens til overvægt, øget hårvækst, træthed og  akne  blandt andet.. 

Du er nok bare uheldig ..

Jaaaa... det passer jo meget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.