ARRRG!! jeg er ved at blive til en mand!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. august 2012

gædde/gitte

Det er fandma da utroligt, hvordan min krop da på det ondeste hævner sig på mig nu!

Har altid haft en pæn hud, aldrig bumser, har kunne æde alt uden at tage på.... men jeg skal så sandelig love for at jeg efterhånden minder om en uddanket fløjels sofa i bedste rokoko stil!!

Min hud er fedtet... hudorm har slået lejer på og omkring næsen. Mine hår på kødstolperne er blevet mørke og stride, og vokser om kap dem den PÅ OVERLÆBEN OG I NÆSEN!!!! WTF!.....

det tager en krig at få alle kvardratmeterne busk ryddet, udgravet og spartlet på plads, for bare at ligene en feminin udgave af en bubbi bjørn! altså!!.... Hvad sker der!

Ikke nok med det, så har jeg tillagt mig en røv, UNDER RØVEN! en ekstra humpel!... hvad er nu det for noget!?!

arh.. men ............. satfsusme heldigt at min mand syntes det er top humor og ikke direkte frastødende!! Min mand har INGEN hår på brystet, ben, hoved......................................................................... der er sgu da ingen retfærdighed til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Dot D

Skynder mig at skrive: Hvor har jeg ondt af dig....

Men, så er jeg også lige nødt til at grine lidt, hi hi, for flere af dine udsagn kan jeg godt se hos mig selv... Vi bliver "gamle", gør vi, og det er med alt, hvad der tilhøre

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Åh gud... ja du er altså ikke alene...

Tanker herfra!!!

Anmeld

14. august 2012

livhemdrup

gædde skriver:

Det er fandma da utroligt, hvordan min krop da på det ondeste hævner sig på mig nu!

Har altid haft en pæn hud, aldrig bumser, har kunne æde alt uden at tage på.... men jeg skal så sandelig love for at jeg efterhånden minder om en uddanket fløjels sofa i bedste rokoko stil!!

Min hud er fedtet... hudorm har slået lejer på og omkring næsen. Mine hår på kødstolperne er blevet mørke og stride, og vokser om kap dem den PÅ OVERLÆBEN OG I NÆSEN!!!! WTF!.....

det tager en krig at få alle kvardratmeterne busk ryddet, udgravet og spartlet på plads, for bare at ligene en feminin udgave af en bubbi bjørn! altså!!.... Hvad sker der!

Ikke nok med det, så har jeg tillagt mig en røv, UNDER RØVEN! en ekstra humpel!... hvad er nu det for noget!?!

arh.. men ............. satfsusme heldigt at min mand syntes det er top humor og ikke direkte frastødende!! Min mand har INGEN hår på brystet, ben, hoved......................................................................... der er sgu da ingen retfærdighed til

ej undskyld ved godt det ik er sjovt men lå flad af grin da jeg læste dit indlæg. Tror det er måden du skriver på og så ka  jeg lige se det der bubbi bjørn tema for mig.

Beklager men vi alle ændrer hele tiden krop. Og det går nogen gange ikke altid som vi håber men kender selv alt for godt til det. Her under denne graviditet har min krop allerede forandret sig meget til den side man IKKE ka lide.

Anmeld

14. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
gædde skriver:

som du da kan sige det

Håber, det går over igen

Anmeld

14. august 2012

gædde/gitte

Dot D skriver:

Skynder mig at skrive: Hvor har jeg ondt af dig....

Men, så er jeg også lige nødt til at grine lidt, hi hi, for flere af dine udsagn kan jeg godt se hos mig selv... Vi bliver "gamle", gør vi, og det er med alt, hvad der tilhøre

syntes bestemt den slags burde vente til man rammer overgangsalderen (ca. som  80´årig ik hø hø hø) er fandme ikke engang rundet de 30 endnu!

Anmeld

14. august 2012

gædde/gitte

livhemdrup skriver:

ej undskyld ved godt det ik er sjovt men lå flad af grin da jeg læste dit indlæg. Tror det er måden du skriver på og så ka  jeg lige se det der bubbi bjørn tema for mig.

Beklager men vi alle ændrer hele tiden krop. Og det går nogen gange ikke altid som vi håber men kender selv alt for godt til det. Her under denne graviditet har min krop allerede forandret sig meget til den side man IKKE ka lide.

DET er ABSOLUT tilladt at grine!!!

hvad pokker skal man ellers gøre!!??

by the way : ER IKKE GRAVID ENDNU!!!!..... åh ak og ve! hvordan skal det ikke gå!?!

Anmeld

14. august 2012

gædde/gitte

PT skriver:

som du da kan sige det

Håber, det går over igen

nope!!! det bliver KUN værre!................. syntes det gik helt galt da jeg smed p-pillerne for 3 år siden!....

syntes mine arme er begyndt at antage  udseende som en fuldmoden kornmark!......... Hvordan bremser man lige udviklingen ?

Anmeld

14. august 2012

Camillos

gædde skriver:

Det kunne lyde lidt somom du har Pco? ... 

Well .. nu har jeg altså Pco og slem hårvækst, kæmper med ekstra kg, en del akne og "sandparpir på benene". Samt for mange hår alle de steder jeg helst ville være fredet. 

Nu er jeg så blevet gravid.. tror østrogenen hjælper mig i dette tilfælde. Godt nok ikke lige med VÆGTEN!?. 

Men har ingen Bylder/store bumser haft under graviditeten, min hårvækst er ikke alarmerende som den ellers plejede at være og jeg klarer det på overlæben med Voks  

kender alt til dine problemer.. det er frustrerende... er glad for jeg er blevet gravid og kan nyde 9 måneder inden jeg igen skal begynde med samtlige aknecremer og hårfjernings produkter.

Anmeld

14. august 2012

Mother-love

Åhhh kender det alt for godt. Jeg har altid været slank og kunne spise og drikke alt det jeg lystede.
Efter jeg har været gravid hænger der ihvertfald 10 kg for meget. Jeg har heller aldrig haft bumser sådan rigtigt. Men igen efter jeg har været gravid kommer de gerne.

FUCK hvor er det bare belastende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.