Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har lige snakket med den gynækolog som jeg var opstartet ved for at udrede mine mange SA'er for 3 år siden. Midt i det hele blev jeg gravid og man kunne via blodprøver se et fald i mit progesteron niveau så derfor fik jeg tilskud af det og i dag har vi Lukas på 2 år Så jeg ringede for at høre om det var muligt at få progesteron igen så vi ikke skulle igennem flere SA'er og det var intet problem Er bare SÅÅÅÅÅÅ glad Lad det nu blive okt. så vi kan smide regnfrakken
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nusenjo88 skriver: Har lige snakket med den gynækolog som jeg var opstartet ved for at udrede mine mange SA'er for 3 år siden. Midt i det hele blev jeg gravid og man kunne via blodprøver se et fald i mit progesteron niveau så derfor fik jeg tilskud af det og i dag har vi Lukas på 2 år Så jeg ringede for at høre om det var muligt at få progesteron igen så vi ikke skulle igennem flere SA'er og det var intet problem Er bare SÅÅÅÅÅÅ glad Lad det nu blive okt. så vi kan smide regnfrakken
Stort tillykke og alt muligt held og lykke med PB til oktober :-)
/Mette
Tusind tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128