Skruk, jeg vil så gerne have nr. 2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. august 2012

jlp90

Hej.

Lærke er nu 2 år og jeg vil så gerne have nummer 2, men tænker bare at det ikke passer lige nu. Jeg startede i lære som ernæringsassistent 1. marts. og den anden elev er gravid og skal snart på barsel, så ved godt at det ikke ville passe dem særligt godt at jeg blev gravid. Min mand er også blevet fyret fra sit job pr. 30/9. Jeg vil bare så gerne have en bebs og gerne to på en gang. Da min mand mener vi kun skal have to børn mens jeg gerne vil have flere.
Hvad syntes i?
Skal vi vente eller bare klø på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Moar2011

jlp90 skriver:

Hej.

Lærke er nu 2 år og jeg vil så gerne have nummer 2, men tænker bare at det ikke passer lige nu. Jeg startede i lære som ernæringsassistent 1. marts. og den anden elev er gravid og skal snart på barsel, så ved godt at det ikke ville passe dem særligt godt at jeg blev gravid. Min mand er også blevet fyret fra sit job pr. 30/9. Jeg vil bare så gerne have en bebs og gerne to på en gang. Da min mand mener vi kun skal have to børn mens jeg gerne vil have flere.
Hvad syntes i?
Skal vi vente eller bare klø på?

jeg synes det svært at svare på hvad andre skal gøre - men ville derimod sige . gør det der passer for dig og jeres familie, og ikke tænke på hvad andre synes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.