Hvor købte I Jeres barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

An&Jo

An&Jo skriver:

jeg købte en emmaljunga big star supreme på uniq stellet, købte den i farven PP black/red som også kan fåes næste år

Jeg var lykkelig for den vogn, og det er også den model vi vælger næste gang der skal småbørn i huset, det vil jo så nok bare blive i en anden farve medmindre de fortsætter med at producere den vi havde..

jeg købte den forresten i ønskebørn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

M&N

Babymor2010 skriver:

Jeg købte denne pakke over nettet: 

http://www.onlinekids.dk/shop/trille-gigant-barnevognspakke-4483p.html

Det er det samme der følger med, som jeg fik med for 2 år siden  Jeg har været rigtig glad for min Trille-vogn selvom jeg har hørt meget dårligt om den, men jeg har ikke oplevet noget  Jeg købte modellen med sæler (2010) 

Den er pakket sammen nu, da vi udelukkende bruger klapvogn 

Tak fordi du ville dele din erfaring.

Det er faktisk billigt, 7000 for sådan en pakkeløsning. Men tror bare ikke lige den model er lige mig

Anmeld

14. august 2012

M&N

An&Jo skriver:

jeg købte en emmaljunga big star supreme på uniq stellet, købte den i farven PP black/red som også kan fåes næste år

Jeg var lykkelig for den vogn, og det er også den model vi vælger næste gang der skal småbørn i huset, det vil jo så nok bare blive i en anden farve medmindre de fortsætter med at producere den vi havde..

Tak fordi du ville din erfaring

Ih, det er den model jeg også søger. Er glad for at hører du er tilfreds med den, synes det er sådan en flot vogn altså!

Anmeld

14. august 2012

mortilnoahogmelina

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak fordi du ville dele din erfaring.

Hvilken farve købte I den i? Det er nemlig den model jeg søger.

Det var så lidt .

Vi har den i farven silver check . Den er desværre ikke med nu her i de nye farver . Jeg ville ellers super gerne have en ny pusletaske der til ..

Den fulgte i øvrigt os med i prisen

Anmeld

14. august 2012

An&Jo

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak fordi du ville din erfaring

Ih, det er den model jeg også søger. Er glad for at hører du er tilfreds med den, synes det er sådan en flot vogn altså!

jeg elskede min barnevogn, og jeg har fortrudt mange gange at jeg solgte den istedet for at gemme den, for vi ved jo vi skal have flere børn, bare ikke hvornår..

jeg kan kun anbefale den, har faktisk ikke noget dårligt at sige om den..

Anmeld

14. august 2012

Maja_4000

BabyWish2012 <3 skriver:

Mange tak fordi du ville dele din erfaring

Er ked af jeres barnevogn blev stjålet, dem som har stjålet den må have dårlig smag i munden. Har I så købt en ny?

Vi valgte at købe en klapvogn i stedet da Caroline jo var 1 år på det tidspunkt .. Men engang imellem savner jeg nu barnevognen
Hvis den ikke var blevet stjålet havde vi slet ikke købt en "rigtig" klapvogn , så havde vi bare nøjes med en paraplyklapvogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.