Hvor købte I Jeres barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. august 2012

M&N

Som overskriften siger, hvor købte I jeres barnevogn?

I en børnebutik, - hvilken? Eller købte i den over nettet?

Hvad gav I og hvad fulgte med?

Hvilken model købte I - og hvorfor?

Fortryder I jeres valg? Eller er I glade for den vogn og del gerne jeres erfaring

Jeg er ude efter en Emmaljunga Big Star Supreme i UniQ stel, men er usikker på om jeg skal købe den brugt eller fra ny, da det kommer an på standen og hvilken farve

Men er også åben for andre barnevogne, dog ikke en kombi vogn

Knus fra mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Maja_4000

Vi havde en Odder , så den var købt i Babysam da det kun er dem som forhandler dem

Vi gav omkring 10.000 for barnevogn, madras , regnsalg (som ikke var penge værd) , insektnet og 4 lagner (2 til vognen og 2 til tremmesengen)

Derudover havde vi også en DuniDuo .. Den havde vi købt hos Tøjbamsen.dk ..

Vores barnevogn var en Odder Zip på x-dream stel og vi var SÅ glade for den ! Den blev desværre stjålet efter 1 år så vi har den ikke mere .. Men hvis vi havde , ville den helt sikkert stadig være i brug

Anmeld

14. august 2012

mortilnoahogmelina

Vi har en Emmaljunga købt fra ny i babySam vi gav 9000 rundt regnet . Med fluenet lift regnslag .

Vi har en 2011-2012 model .
En big stare Supream .

Jeg er fuldt ud tilfreds , vi har den på det alm stel og det er skønt at kører med dejlig affjedring . Har kørt med uniq stellet os og gud hvor er der ingen affjedring i næsten som i det alm stel med luft hjul .
Vores er halvandet år gammel og aldrig punkteret.

Anmeld

14. august 2012

Clisolka

BabyWish2012 <3 skriver:

Som overskriften siger, hvor købte I jeres barnevogn?

I en børnebutik, - hvilken? Eller købte i den over nettet?

Hvad gav I og hvad fulgte med?

Hvilken model købte I - og hvorfor?

Fortryder I jeres valg? Eller er I glade for den vogn og del gerne jeres erfaring

Jeg er ude efter en Emmaljunga Big Star Supreme i UniQ stel, men er usikker på om jeg skal købe den brugt eller fra ny, da det kommer an på standen og hvilken farve

Men er også åben for andre barnevogne, dog ikke en kombi vogn

Knus fra mig...

Jeg købte denne pakke over nettet: 

http://www.onlinekids.dk/shop/trille-gigant-barnevognspakke-4483p.html

Det er det samme der følger med, som jeg fik med for 2 år siden  Jeg har været rigtig glad for min Trille-vogn selvom jeg har hørt meget dårligt om den, men jeg har ikke oplevet noget  Jeg købte modellen med sæler (2010) 

Den er pakket sammen nu, da vi udelukkende bruger klapvogn 

Anmeld

14. august 2012

An&Jo

jeg købte en emmaljunga big star supreme på uniq stellet, købte den i farven PP black/red som også kan fåes næste år

Jeg var lykkelig for den vogn, og det er også den model vi vælger næste gang der skal småbørn i huset, det vil jo så nok bare blive i en anden farve medmindre de fortsætter med at producere den vi havde..

Anmeld

14. august 2012

AnnaK89

Den vi har nu er købt brugt
Det er Big Star Supreme - 2011/12 model

Vi havde købt en ny Brio i ønskebørn da vi ventede den første, men det var en værre omgang - ja, skidt, den holdt ihvertfald ikke særlig godt. Så vi besluttede at købe en anden og er super glad for vores beslutning - den står som helt ny og fik den for 2500 kr

Anmeld

14. august 2012

Solstrålebørn

Vi købte (fik af svigerforældrene) vognen i babysam... En Wonder XL, stort ligge mål, der fulgte pusletaske med, regnslag og insektnet... 

Vi købte helse madrasser ved siden af... 

Er glad for at liggemålet i den er så stort som det er, da jeg har en på 3 år, der godt kan få lyst til at tage en lur i den stadig... 

Anmeld

14. august 2012

NNL

Havde det som dig, ville ikke have en kombi!

Vi købte en Odder Zip på X-dream stel i BabySam i december sidste år. Mellem jul og nytår havde de -20% på alle vogne og stel Jeg er rigtig glad for modellen. Valgte den fordi den kan være bag i vores lille Ford Fiesta, hvis man klikker hjulene af (hvilket et nemt på det stel). Zip modellen med lynlås har vi ikke haft så meget glæde af da han brugte lift, for overdelen skal åbnes på normalvis for at få liften op og i. Men nu er vi rigtig glade for at vi bare lige kan lyne op...

Odder har også den fordel at barnevognskassen er understøttet hele vejen hen i bunden, hvilket der vist ikke rigtig er andre mærker, der er.

Det var vores valg, men selvfølgelig findes der mange andre gode modeller Vi har dog ikke fortrudt et sekund!!

Anmeld

14. august 2012

M&N

Maja_4000 skriver:

Vi havde en Odder , så den var købt i Babysam da det kun er dem som forhandler dem

Vi gav omkring 10.000 for barnevogn, madras , regnsalg (som ikke var penge værd) , insektnet og 4 lagner (2 til vognen og 2 til tremmesengen)

Derudover havde vi også en DuniDuo .. Den havde vi købt hos Tøjbamsen.dk ..

Vores barnevogn var en Odder Zip på x-dream stel og vi var SÅ glade for den ! Den blev desværre stjålet efter 1 år så vi har den ikke mere .. Men hvis vi havde , ville den helt sikkert stadig være i brug

Mange tak fordi du ville dele din erfaring

Er ked af jeres barnevogn blev stjålet, dem som har stjålet den må have dårlig smag i munden. Har I så købt en ny?

Anmeld

14. august 2012

M&N

Mortil2tiloktober skriver:

Vi har en Emmaljunga købt fra ny i babySam vi gav 9000 rundt regnet . Med fluenet lift regnslag .

Vi har en 2011-2012 model .
En big stare Supream .

Jeg er fuldt ud tilfreds , vi har den på det alm stel og det er skønt at kører med dejlig affjedring . Har kørt med uniq stellet os og gud hvor er der ingen affjedring i næsten som i det alm stel med luft hjul .
Vores er halvandet år gammel og aldrig punkteret.

Tak fordi du ville dele din erfaring.

Hvilken farve købte I den i? Det er nemlig den model jeg søger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.