34+1 med øko-lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

MaybeBaby

kitty skriver:

Hejsa

Jeg kommer desværre sjældent forbi for tiden, da vi er flyttet, og vores net ikke virker så godt endnu. Dog kan jeg se i min gaaaaaamle mavebilled-tråd, at noge har spurgt efter mig. Og det kan vi jo ikke have

Her er et billede fra idag, 34+1 med lillebror, og 41 dage til termin. Graviditeten har været hård denne gang, og i sidste uge var vi bange for at fødslen ville gå igang.. Vi håber han venter lidt endnu!

Søde søde søde søde dig!
Så lige du besvarede Jannes graviditet og så slog det mig, at der jo forhåbentlig var smidt endnu et billede ind OG DET VAR DER!

JAAAARMEN GU, SÅ VAKKER DU ER! Det er så det kribler ned af ryggen af misundelse. Gudinden over store maver! Jeg håber sådan, at der kommer et til billede sådan lige op over, for selvfølgelig bliver han derinde, men gud hvor er det gået stærkt!

Hvad har været mere hårdt denne gang i forhold til sidste? At Boas også er der og vil op og sådan?

/kærlig kram fra yndlingsmavestalkeren!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Faith

Hvor er du smuk

Hilsen Mia, som for 10 uger siden, mod alle odds, fødte en lille øko-dreng.

Pøj pøj

Anmeld

27. august 2012

K&S

kitty skriver:

Hejsa

Jeg kommer desværre sjældent forbi for tiden, da vi er flyttet, og vores net ikke virker så godt endnu. Dog kan jeg se i min gaaaaaamle mavebilled-tråd, at noge har spurgt efter mig. Og det kan vi jo ikke have

Her er et billede fra idag, 34+1 med lillebror, og 41 dage til termin. Graviditeten har været hård denne gang, og i sidste uge var vi bange for at fødslen ville gå igang.. Vi håber han venter lidt endnu!

Der var du jo, jeg har savnet dine mavebilleder, for du ser altid så skøn ud

Hvor er det vildt, så hurtigt tiden er gået...! Super flot mavse

for at han bliver inde lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.