34+1 med øko-lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. august 2012

otlitrom

Hejsa

Jeg kommer desværre sjældent forbi for tiden, da vi er flyttet, og vores net ikke virker så godt endnu. Dog kan jeg se i min gaaaaaamle mavebilled-tråd, at noge har spurgt efter mig. Og det kan vi jo ikke have

Her er et billede fra idag, 34+1 med lillebror, og 41 dage til termin. Graviditeten har været hård denne gang, og i sidste uge var vi bange for at fødslen ville gå igang.. Vi håber han venter lidt endnu!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

2babygirls

kitty skriver:

Hejsa

Jeg kommer desværre sjældent forbi for tiden, da vi er flyttet, og vores net ikke virker så godt endnu. Dog kan jeg se i min gaaaaaamle mavebilled-tråd, at noge har spurgt efter mig. Og det kan vi jo ikke have

Her er et billede fra idag, 34+1 med lillebror, og 41 dage til termin. Graviditeten har været hård denne gang, og i sidste uge var vi bange for at fødslen ville gå igang.. Vi håber han venter lidt endnu!

Tænk at man kan være så lækker og gravid på samme tid... Misundelse er en grim ting..

Her går hormornerne amok i mit ansigt

Anmeld

13. august 2012

Jibbe

Hold nu op du er smuk gravid!! Wauw!

Anmeld

13. august 2012

Krisuer

kitty skriver:

Hejsa

Sikke en fin mave du har 

Krydser finger for at blir der inde lidt endnu 

Anmeld

13. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Flot, flot, flot!

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

Hvor er du dog flot med gravid mave!!

Du minder om en voksen udgave af Hermione fra Harry Potter på dette billede!

Anmeld

14. august 2012

Mette.

Dinna88 skriver:

Hvor er du dog flot med gravid mave!!

Du minder om en voksen udgave af Hermione fra Harry Potter på dette billede!

Jeg tænkte præcis det samme.

Og til TS, du er virkelig smuk gravid.

Anmeld

14. august 2012

Frk-Lotusblomst

Sååååååå smuk!

Anmeld

16. august 2012

Najsen86

hvor er du fin

Anmeld

16. august 2012

Mother-love

Hold da op tiden er da godt nok bare fløjet afsted. Du er da bare smækker lækker. og håber da også at han vil vente nogle uger med hans ankomst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.