Hjælp ang. billig bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hej de damer har lige brug for lidt hjælp.. Ja undskyld jeg siger det uden at træde nogen over tæerne men at ofre 40-50.000 kr på et bryllup det synes jeg satme er mange penge!

er der nogen der kan komme med nogen gode råd eller en liste til hvordan man kan få et billigt bryllup stablet på benene, og her snakker vi om bryllup til de ca 20.000 kr  håber der er nogen derude der kan hjælpe

Vi har været inviteret til havefest hvor vi selv skulle have kød med og så tilbehør alle kunne smage.. Det viste sig så at være bryllup.. Men der kunne man da spare på maden.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Ciss

Anonym skriver:

Hej de damer har lige brug for lidt hjælp.. Ja undskyld jeg siger det uden at træde nogen over tæerne men at ofre 40-50.000 kr på et bryllup det synes jeg satme er mange penge!

er der nogen der kan komme med nogen gode råd eller en liste til hvordan man kan få et billigt bryllup stablet på benene, og her snakker vi om bryllup til de ca 20.000 kr  håber der er nogen derude der kan hjælpe

Vi holdt bryllup indenfor en tilsvarende ramme.

Det første, vi gjorde, var at finde ud af, hvad vi aller helst ville med bryllupsfesten. For os var det et ønske om at give vores gæster en virkelig god festmiddag på en historisk egendom her i området. Så vi undersøgte pris mm der. Så satte vi os ned og fandt ud af, hvor vi kunne skære ellers for at få det til. Min mor syede min kjole (men det skulle hun nu uanset have gjort. Nu valgte jeg bare noget billigere stof), en ven af os tog bryllupsbillederne, i stedet for at leje en brudebil, så lånte min svigerfar en fin bil af en bekendt og var vores chauffør for dagen, vi genbrugte blomsterne fra kirken i borddekorationerne til middagen, vi lavede hjemmelavede invitationer, to veninder hjalp mig med håret og vi genbrugte vores forlovelsesringe som vielsesringe (bare med en ekstra inskription).

Vi havde en fantastisk dag. Maden var fantastisk, gæsterne var glade, vi var glade. Absolut en dag, jeg aldrig glemmer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.