Hjælp ang. billig bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.042 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer har lige brug for lidt hjælp.. Ja undskyld jeg siger det uden at træde nogen over tæerne men at ofre 40-50.000 kr på et bryllup det synes jeg satme er mange penge!

er der nogen der kan komme med nogen gode råd eller en liste til hvordan man kan få et billigt bryllup stablet på benene, og her snakker vi om bryllup til de ca 20.000 kr  håber der er nogen derude der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Annemor...

Du mangler måske lige at oplyse hvor mange at I har planer om at blive, hvor I gerne vil holde det henne

Anmeld

13. august 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hej de damer har lige brug for lidt hjælp.. Ja undskyld jeg siger det uden at træde nogen over tæerne men at ofre 40-50.000 kr på et bryllup det synes jeg satme er mange penge!

er der nogen der kan komme med nogen gode råd eller en liste til hvordan man kan få et billigt bryllup stablet på benene, og her snakker vi om bryllup til de ca 20.000 kr  håber der er nogen derude der kan hjælpe

Hold brylluppet privat, lej evt. telt til haven

Bestil mad billigt, evt. buffet fra kokken og jomfruen til 89,50 pr. kuvert, eller lav maden billigt selv hvis i har mod på det

Bag kage selv, eller få en der kan bage til det.

Undgå live-musik og nøjes med et anlæg og cd'er.

Inviter kun de gæster i vil have med og ik alle de familiemedlemmer og bekendte man føler sig "tvunget" til at invitere af ren høflighed.

Køb evt. øl, sodavand og vin i tyskland

Anmeld

13. august 2012

TbCp

Vi holdt vores bryllup hjemme - faktisk i vores garage Hvor vi havde pyntet fint op.
Hentede drikkevarer i Tyskland og havde bestilt buffet udefra.

Alt i alt gav vi ca. 10.000kr

Anmeld

13. august 2012

celkt

Anonym skriver:

jeg syntes også det er vildt mange penge.

så jeg ville kikke på de poster, hvor man bruger mange penge, -og starte der.

Selve festen. Behøves det skulle holdes på en restaurant eller i andre lejede lokaler?? Hvis det er et sommerbryllup kunne det holder i haven i telte, har man bønder i familien kunne man måske låne en hal og pynte op med kornneg eller noget helt tredje.

Maden er billigt hvis man laver det selv menman kan jo også få udefra fra catering til en billig penge.

Og så er der jo tøjet. En brudekjole til 10.000 er vel ikke nødvendigt, men det er jo igen hvordan man prioriterer.

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Hold brylluppet privat, lej evt. telt til haven

Bestil mad billigt, evt. buffet fra kokken og jomfruen til 89,50 pr. kuvert, eller lav maden billigt selv hvis i har mod på det

Bag kage selv, eller få en der kan bage til det.

Undgå live-musik og nøjes med et anlæg og cd'er.

Inviter kun de gæster i vil have med og ik alle de familiemedlemmer og bekendte man føler sig "tvunget" til at invitere af ren høflighed.

Køb evt. øl, sodavand og vin i tyskland

okay tak for det

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Vi holdt vores bryllup hjemme - faktisk i vores garage Hvor vi havde pyntet fint op.
Hentede drikkevarer i Tyskland og havde bestilt buffet udefra.

Alt i alt gav vi ca. 10.000kr

wow det var da vildt billigt! hvordan klarede i den?  super god pris!

Anmeld

13. august 2012

An&Jo

Her tænker vi at den dag det skal være herhjemme, så kunne vi godt finde på at servere helstegt pattegris, holde det i et telt i haven, eventuelt låne en større have..
Bare stille og roligt have bryllup som viser hvor meget vi elsker hinanden og ikke hvor stor opsparing vi har os..

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

jeg syntes også det er vildt mange penge.

så jeg ville kikke på de poster, hvor man bruger mange penge, -og starte der.

Selve festen. Behøves det skulle holdes på en restaurant eller i andre lejede lokaler?? Hvis det er et sommerbryllup kunne det holder i haven i telte, har man bønder i familien kunne man måske låne en hal og pynte op med kornneg eller noget helt tredje.

Maden er billigt hvis man laver det selv menman kan jo også få udefra fra catering til en billig penge.

Og så er der jo tøjet. En brudekjole til 10.000 er vel ikke nødvendigt, men det er jo igen hvordan man prioriterer.

nej mener heller ikke at man behøver give 10.000 for en brudekjole, vil gerne prøve at gøre det så billigt som muligt, da der både er ferie og julegaver at tænke på i år, så får ikke mulighed for at begynde at spare op før 1 januar

Anmeld

13. august 2012

TbCp

Anonym skriver:

wow det var da vildt billigt! hvordan klarede i den?  super god pris!

Vi var omkring 25 mennesker, det skal måske også med
Og det var rådhusbryllup så ingen stor kjole

Men ja, det kunne lade sig gøre for ca. 10.000.
Bestilte mad fra et sted her på Fyn og stod så for alt selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.