øv dag, græder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

MarieMor

Kondolere ,, hvor er det bare trist og forfærdeligt  Stakkels alle pårørende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

th

tanze85 skriver:

Åhh nej kondolerer og sender en masse tanker til dig og den stakkels familie.. Det må være ubeskriveligt hårdt 

det er rigtig hårdt, snakkede med hende hver mandag, onsdag og fredag når vi skulle træne

Anmeld

13. august 2012

M&N

th skriver:

mange tak, de ved det ikke, hun skulle opduceres (staves) I DAG OG HAR IKKE HØRT NOGET ENDNU,

Øv øv altså. Hvor er jeg dog ked og rystet på jeres vegne.

Hvordan kan sådanne noget ske ? Det er jo virkelig forfærdeligt og ønsker det ikke for nogen.

Jeg håber snart de finder svar på hvad der gik galt, selvom det på ingen måde kan retfærdiggøre hvad der er sket

Anmeld

13. august 2012

th

BabyWish2012 <3 skriver:

Øv øv altså. Hvor er jeg dog ked og rystet på jeres vegne.

Hvordan kan sådanne noget ske ? Det er jo virkelig forfærdeligt og ønsker det ikke for nogen.

Jeg håber snart de finder svar på hvad der gik galt, selvom det på ingen måde kan retfærdiggøre hvad der er sket

tak, og jeg snakkede meget med hende nu, da vi prøver at få nummer to, hun kunne slet ikke vente til på fredag hvor jeg har test dag...

nu synes jeg det kan være lige meget....

men ved at hun vil sidde deroppe og kigge ned på mig når jeg får en positiv test og sige hvad sagde jeg...

kan slet ikke overskue den næste tid, har meldt fra til træning onsdag, for kunne slet ikke være der i dag

Anmeld

13. august 2012

5timesacharm..right?

stor kram til dig og hendes familie

Anmeld

13. august 2012

M (:

th skriver:

tak,

er stadig meget ked af det, kan slet ikke forstå at hun ikke kommer med til træning igen.... har slet ikke ord.

håber virkelig de finder ud af hvorfor hun døde.

Håber for dig og familien at i snart vil få vished - ved af erfaring, at det er nemmere at komme igennem sorgen, når man har en rationel forklaring, og ikke "bare" skal lære at leve med urefærdigheden.. 

Anmeld

13. august 2012

th

M (: skriver:

Håber for dig og familien at i snart vil få vished - ved af erfaring, at det er nemmere at komme igennem sorgen, når man har en rationel forklaring, og ikke "bare" skal lære at leve med urefærdigheden.. 

det håber vi også... mest for hendes mand og 2 små piger...

Anmeld

13. august 2012

M&N

th skriver:

tak, og jeg snakkede meget med hende nu, da vi prøver at få nummer to, hun kunne slet ikke vente til på fredag hvor jeg har test dag...

nu synes jeg det kan være lige meget....

men ved at hun vil sidde deroppe og kigge ned på mig når jeg får en positiv test og sige hvad sagde jeg...

kan slet ikke overskue den næste tid, har meldt fra til træning onsdag, for kunne slet ikke være der i dag

Ih hvor sødt altså og samtidig så tragisk!

Kan og vil slet ikke sætte mig ind i tanken om hvordan det må være at miste sin bedste veninde og så på sådan en måde... Kan ingen retfærdighed finde her? Puha

Er sikker på din veninde sidder deroppe og passer på dig

Anmeld

13. august 2012

th

BabyWish2012 <3 skriver:

Ih hvor sødt altså og samtidig så tragisk!

Kan og vil slet ikke sætte mig ind i tanken om hvordan det må være at miste sin bedste veninde og så på sådan en måde... Kan ingen retfærdighed finde her? Puha

Er sikker på din veninde sidder deroppe og passer på dig

tak.. kan slet slet heller ikke fatte det...

der er ikke mange der ved vi var igang med nummer 2 da jeg bare har snakket med hende plus en mere....

men nu tror jeg det bliver herinde jeg snakker om det,

men tror ikke det går op for mig det næste stykke tid.

Anmeld

13. august 2012

th

Nørbo92 skriver:

stor kram til dig og hendes familie

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.