Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej hvor frygtelig!
Sender en masse tanker til dig, hendes mand og familien.
Kondolere❤❤
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
th skriver: har mistet en veninde............hun var gået hjem for at hvile sig inden hun skule hente de 2 små i fredags, men kom aldrig, manden fandt hende død hjemme.... verden bliver aldrig den samme
har mistet en veninde............hun var gået hjem for at hvile sig inden hun skule hente de 2 små i fredags, men kom aldrig, manden fandt hende død hjemme.... verden bliver aldrig den samme
Hvor er det tragisk
Sender kram og kærlige tanker til dig
oktoberbabyen skriver: åh gud hvor forfærdeligt.. tænk sådan noget bare kan ske stakkels børn og mand og ja jer allesammen
åh gud hvor forfærdeligt.. tænk sådan noget bare kan ske
stakkels børn og mand og ja jer allesammen
JS<3 skriver: puha En masse tanker og kram herfra
puha
En masse tanker og kram herfra
simone-baby93 skriver: Ej hvordan kunne det ske? Sender dig et kæmpe Her fra og håber i får et smukt farvel til hende.
Ej hvordan kunne det ske? Sender dig et kæmpe Her fra og håber i får et smukt farvel til hende.
Olivia's Moar skriver: Jeg kondolerer Øv, hvor er verdenen uretfærdig !En masse tanker og kram til dig og hendes familie
Jeg kondolerer Øv, hvor er verdenen uretfærdig !En masse tanker og kram til dig og hendes familie
jeg sender mine dybeste tanker til hendes mad og børn og resten af hendes familie og især alle dem der kendte hende
BabyWish2012 <3 skriver: Ej hvor er det forfærdeligt !!!!Hvordan kunne det ske ? Det er jo dybt forfærdeligt.Stakkels familie og nærmeste .. !Sender dig og hendes familie en kæmpe krammer !
Ej hvor er det forfærdeligt !!!!Hvordan kunne det ske ? Det er jo dybt forfærdeligt.Stakkels familie og nærmeste .. !Sender dig og hendes familie en kæmpe krammer !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128