Vil i have taget billeder af jeres børn eller jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Kamulla

AnnaKJ skriver:

Ja, her snakker vi nærmest det nordligste jylland

Håber da det engang kan lade sig gøre, men Sjælland er også ret langt væk

ja og Jyllaand er en del væk.. hehe... men hvis i skal på noget ferie herover eller sådan, så kan du bare skrive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

AnnaK89

Kamulla skriver:

ja og Jyllaand er en del væk.. hehe... men hvis i skal på noget ferie herover eller sådan, så kan du bare skrive

Det vil jeg bestemt huske

Anmeld

23. august 2012

Hanunii

myr81 skriver:

Hvor tager du billeder henne? Pris og nærmere Info tak

Stiller også det same spørgsmål 

Hvor tager du det Henne og hvad er prisen?? 

Anmeld

23. august 2012

Loa

Har du erfaring med meget MEGET aktive/larmende/stædige/temperamentsfulde børn?

Vi har lige været hos en meget nyopstartet amatør fotograf og vi kunne simpelthen ikke få Isabella til at sidde pænt, eller lytte til os eller gøre noget som helst af det vi ville have.....
Så tør dårligt tro på der kom ét eneste godt billede ud af det.... Men nøj ville jeg gerne have foreviget netop denne tid i hendes liv alligevel....

Anmeld

23. august 2012

Kamulla

Loa skriver:

Har du erfaring med meget MEGET aktive/larmende/stædige/temperamentsfulde børn?

Vi har lige været hos en meget nyopstartet amatør fotograf og vi kunne simpelthen ikke få Isabella til at sidde pænt, eller lytte til os eller gøre noget som helst af det vi ville have.....
Så tør dårligt tro på der kom ét eneste godt billede ud af det.... Men nøj ville jeg gerne have foreviget netop denne tid i hendes liv alligevel....

haha har taget billeder af børn i 3år.. så ja det er jeg nok... jeg tager mig den tid det tager for at barnet føler det kan bløde op og så pjatter vi... man kunne evt også lave stemnings billeder af barnet og ikke kun de opstillede

Anmeld

23. august 2012

Loa

Kamulla skriver:

haha har taget billeder af børn i 3år.. så ja det er jeg nok... jeg tager mig den tid det tager for at barnet føler det kan bløde op og så pjatter vi... man kunne evt også lave stemnings billeder af barnet og ikke kun de opstillede

Havde bestemt heller ikke noget imod det ikke blev opstillede. Tror bare hende her var for ny i forhold til at fange Isabella i de gode/rette øjeblikke....

Tjekker lige om jeg egentlig ikke har en mail fra dig allerede med pris og sådan. Er det det samme der er gældende nu?

Anmeld

23. august 2012

Eliza

Jeg vil os godt ha en pm 

Anmeld

23. august 2012

Kamulla

Loa skriver:

Havde bestemt heller ikke noget imod det ikke blev opstillede. Tror bare hende her var for ny i forhold til at fange Isabella i de gode/rette øjeblikke....

Tjekker lige om jeg egentlig ikke har en mail fra dig allerede med pris og sådan. Er det det samme der er gældende nu?

min ferie er slut nu.. men hvis du har mod på tilbudet så vente til jeg får efterårsferie eks.. må lige se på hvor hårdt min hverdag og weekender kommer til at blive med nyt studie og har allerede en masse bookinger men ja lidt hårdt at starte ud med børn.. man får sved på panden som fotograf når det er tumlinger man skal fange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.