Vil i have taget billeder af jeres børn eller jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.374 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Kamulla

Jeg har 14 dage tilbage af sommerferien, og det er sidste chance for gode billeder af jeres børn eller jer selv.. da jeg derefter skal studerer fuldtid og pendle til kbh hver dag.. dog tager jeg billeder stadig derefter, har bare ikke så meget tid som lige nu.. 

Pt. kører jeg med sommertilbud, og i kan skrive en PM for pris og info om hvad der hører med.. 

Se billeder på :  http://camillas-copenhagen.com/

Forsat god August 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Sildefisk

Kamulla skriver:

Jeg har 14 dage tilbage af sommerferien, og det er sidste chance for gode billeder af jeres børn eller jer selv.. da jeg derefter skal studerer fuldtid og pendle til kbh hver dag.. dog tager jeg billeder stadig derefter, har bare ikke så meget tid som lige nu.. 

Pt. kører jeg med sommertilbud, og i kan skrive en PM for pris og info om hvad der hører med.. 

Forsat god August 

Hvor tager du billeder henne? Pris og nærmere Info tak

Anmeld

13. august 2012

Kamulla

myr81 skriver:

Hvor tager du billeder henne? Pris og nærmere Info tak

har sendt en PM

Anmeld

13. august 2012

SaNiNa

Hvor bor du henad?

og hvordan forholder de dig med en meget generet dreng?

Anmeld

13. august 2012

Glad Giraf

Kamulla skriver:

Forsat god August 

Vil også gerne høre lidt mere med pris osv

Anmeld

13. august 2012

AnnaK89

JAAAA  Vil så gerne have taget billeder af Carolina og Lærke - men chancen for at du kommer helt op nord på er vel ikke super stor??   

Anmeld

13. august 2012

Kamulla

SaNiNa skriver:

Hvor bor du henad?

og hvordan forholder de dig med en meget generet dreng?

Bor i Høje Taastrup.. er han genert, så tager vi den tid det tager før han bløder op.. så skal jeg gøre mit bedste

Anmeld

13. august 2012

Kamulla

Nina1988 skriver:

Vil også gerne høre lidt mere med pris osv

Sender en *PM

Anmeld

13. august 2012

Kamulla

AnnaKJ skriver:

JAAAA  Vil så gerne have taget billeder af Carolina og Lærke - men chancen for at du kommer helt op nord på er vel ikke super stor??   

Nord på? nord på i Jylland??? ikke lige pt nej haha... gad godt, men det er finanserne ikke til.. jeg er jo bosat på Sjælland, så er det nord på her på sjælland, så hop på toget og kom herud

Anmeld

13. august 2012

AnnaK89

Kamulla skriver:

Nord på? nord på i Jylland??? ikke lige pt nej haha... gad godt, men det er finanserne ikke til.. jeg er jo bosat på Sjælland, så er det nord på her på sjælland, så hop på toget og kom herud

Ja, her snakker vi nærmest det nordligste jylland

Håber da det engang kan lade sig gøre, men Sjælland er også ret langt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.