Kan det hjerteblinket godt forsvinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

kathrineskov

ekebiv skriver:

Jeg oplevede en MA hvor fosteret var gået til da jeg var 8+6. Jeg opdagede det ved en scanning da jeg, efter beregning var 11+5, men der var ikke mere hjerteblink. Jeg havde læst at en del går til netop i 8. uge så da scanningsdamen sagde at hun kom frem til 8+ vidste jeg hvad klokken havde slået for jeg vidste at jeg ikke kunne være kortere henne
efterfølgende kunne jeg huske at jeg, netop i de dage hjertet stoppede, "mistede" alle symptomer, kvalme, træthed og ømme bryster forsvandt over natten imellem 8+9 og 9+0, det var ret skræmmende syns jeg.

Ja, det er ikke rart og miste, man står så uforstående med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Krussedulle

kathrineskov skriver:

Jeg har set hjerteblik for et par uger siden første gang, der var jeg i uge 5.

Kan hjertebliket forsvinde?

Det jeg mener, når man har set liv, hvad er sandsynligheden for der går noget til?

Der er altid en risiko..

Men man siger at har man set hjerteblink efter 8+0 er der 98% sandsynlighed for at gennemføre graviditeten

Anmeld

14. august 2012

Frk. Himmelblå

ekebiv skriver:

Jeg oplevede en MA hvor fosteret var gået til da jeg var 8+6. Jeg opdagede det ved en scanning da jeg, efter beregning var 11+5, men der var ikke mere hjerteblink. Jeg havde læst at en del går til netop i 8. uge så da scanningsdamen sagde at hun kom frem til 8+ vidste jeg hvad klokken havde slået for jeg vidste at jeg ikke kunne være kortere henne
efterfølgende kunne jeg huske at jeg, netop i de dage hjertet stoppede, "mistede" alle symptomer, kvalme, træthed og ømme bryster forsvandt over natten imellem 8+9 og 9+0, det var ret skræmmende syns jeg.

Du fik mig lige til at knibe en tåre der...

Anmeld

14. august 2012

ekebiv

Frk. Himmelblå skriver:

Du fik mig lige til at knibe en tåre der...

Tak for krammere, dem kan man aldrig få for mange af :-)

Anmeld

14. august 2012

Kofoed.

Sandsynligeheden falder til 3% for en SA efter man har set, at hjertet slå, man den er der desværre stadig.

Hilsen en mor til en lille pige, hvis hjerte stoppede med at slå i 21. uge uden grund

Anmeld

14. august 2012

Frk. Himmelblå

Kofoed. skriver:

Sandsynligeheden falder til 3% for en SA efter man har set, at hjertet slå, man den er der desværre stadig.

Hilsen en mor til en lille pige, hvis hjerte stoppede med at slå i 21. uge uden grund

Anmeld

14. august 2012

kathrineskov

14. august 2012

kathrineskov

Kofoed. skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.