øv jeg kan ikke være med i gætte leg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2008

Muffinmus

øhm...du sidder ikke ved en computer lige nu eller hvad??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Siber

Siber skriver:

MariaE skriver:

ehm...hvad med søge på google på funny faces, funny pics eller lign...når du så ha fundet det trykker du på højre musetast og gemmer det på feks dit skrivbord på puteren. Så kan du oploade det som et alm profilbillede:)

jamen det kræver vel en form for ledning eller?

åh jeg tror sku jeg skal i seng, jeg læste det som om det var med mobillos:$

Anmeld

11. marts 2008

Muffinmus

he he..sådan kan det jo gå:)

Anmeld

11. marts 2008

Muffinmus

kan du ellers ikke tage et billede med mobilos og sende det til dig selv på mailen??

Anmeld

11. marts 2008

Siber

MariaE skriver:

hahahahahah sikke et rod, jov jov jeg er her ved puteren. men jeg misforstod dig, jeg tager det tilbage med det samme! Jeg må finde funny face i morgen, jeg kan snart ikke hænge sammen mere! jeg skal op til tyranusarus anti sove Johanna og søster i det andet værelse! De sak bare sove begge to i nat!

Vi tales ved i morgen!
PS messenger er det nemt at installere? og hvad med skype? du må være min puter mentor, nu hvor manden ikke er hjemme!

Anmeld

11. marts 2008

Siber

MariaE skriver:

kan du ellers ikke tage et billede med mobilos og sende det til dig selv på mailen??

Det må forsøges i morgen, jeg ved sku ikke rigtig om det er med i mit abn, vi får se!

Høhøhøh så skal jeg igang med at være krea i morgen!

Anmeld

11. marts 2008

Muffinmus

mig8(8(8(8(
Ej, vel??
MSN er nem at instalere, du skal bare søge på det og så finde der hvor der står donwload gravis eller download nu. Så instalerer man den hurtigt:)
Skype har jeg ikke, men mon ikk en af de andre tøser kender til det:)
NZ er i øvrigt et rigtig fantastisk flot sted:)

Anmeld

11. marts 2008

birgittemarie

Siber skriver:

MariaE skriver:

hahahahahah sikke et rod, jov jov jeg er her ved puteren. men jeg misforstod dig, jeg tager det tilbage med det samme! Jeg må finde funny face i morgen, jeg kan snart ikke hænge sammen mere! jeg skal op til tyranusarus anti sove Johanna og søster i det andet værelse! De sak bare sove begge to i nat!

Vi tales ved i morgen!
PS messenger er det nemt at installere? og hvad med skype? du må være min puter mentor, nu hvor manden ikke er hjemme!

Skype er nemt nok. Og køb et headset til ingen penge og så kan du også tale i telefon med alle dine hommies i udlandet til ingen penge ;)
Google skype, gå derind, opret og så er du sådan set på :)

Kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.