øv jeg kan ikke være med i gætte leg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. marts 2008

Siber

for manden har taget vores kamera med til NZ, men bare vent jeg tager revance til det næste tema, hvis han da er kommet hjem!

Knus fra Siber

Men kkkkkkkæææææææfffffffffttttttttttttt i er gode tøser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Tynen

Øv, hvor træls.. Men kan du ikke tage et med din mobilos? :)

Jo flere jo bedre.

Trine

Anmeld

11. marts 2008

Muffinmus

hold da kæft...mine jumbopatter er sgu da hentet fra nettet.... DEr er da DØMT dOLLY HER HOS MIG, MEN DET ER SGI DA IKKE MINE EGNE;):D:D

Anmeld

11. marts 2008

Muffinmus

MariaE skriver:

hold da kæft...mine jumbopatter er sgu da hentet fra nettet.... DEr er da DØMT dOLLY HER HOS MIG, MEN DET ER SGI DA IKKE MINE EGNE;):D:D

snaps snaps snaps...caps lock:$>(>(

Anmeld

11. marts 2008

Rasmine

MariaE skriver:

NEJ DA; er det rigtigt Maria???
Troede da helt seriøst det var dig.
;)

Anmeld

11. marts 2008

Siber

Tynen skriver:

Øv, hvor træls.. Men kan du ikke tage et med din mobilos? :)

Jo flere jo bedre.

Trine

Jamen jeg ved ikke lige hvordan jeg skal kople den til puteren. Altså jeg er total ude i nørre røv når det gælder den slags!

Vi lige sige at billedet på min profil også er kendt, det er min mors og fars skildpadde, der var med i filmen "Bornholmsstemme" ja ja 1 min berømt, kom ikke her8D

Anmeld

11. marts 2008

Marco2

Hold kæft du er for sjæv, siber!!

Anmeld

11. marts 2008

Muffinmus

ehm...hvad med søge på google på funny faces, funny pics eller lign...når du så ha fundet det trykker du på højre musetast og gemmer det på feks dit skrivbord på puteren. Så kan du oploade det som et alm profilbillede:)

Anmeld

11. marts 2008

Muffinmus

Mebach skriver:

MariaE skriver:

NEJ DA; er det rigtigt Maria???
Troede da helt seriøst det var dig.
;)

ehhhh ja...jeg skjulte dem bare godt sidst vi sås...det er jo ikke alle der skal have glæde at lystens skønne ...øh..vandmeloner x 5

Anmeld

11. marts 2008

Siber

MariaE skriver:

ehm...hvad med søge på google på funny faces, funny pics eller lign...når du så ha fundet det trykker du på højre musetast og gemmer det på feks dit skrivbord på puteren. Så kan du oploade det som et alm profilbillede:)

jamen det kræver vel en form for ledning eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.