Nogle der vil kæmpe sammen på madlog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Carl-Emil's mor

Den lykkelige skriver:

Nå ej jeg vidste slet ikke i havde oprettet en idag   Men ja er jo meget bedre vi bare er i en alle sammen.. jeg invitere dig med det samme

heheh det blev ellers skrevet men det er jo fuldstændig ligegyldigt så længe vi bare er samlet derinde alle sammen heheh  og jeg har nedlagt den anden så nu er der kun denne ene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

5timesacharm..right?

kom glad piger

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

Carl-Emil's mor skriver:

heheh det blev ellers skrevet men det er jo fuldstændig ligegyldigt så længe vi bare er samlet derinde alle sammen heheh  og jeg har nedlagt den anden så nu er der kun denne ene

Det beklager jeg.. har slet ikke set tråden om at du havde startet en.. men ja nu er det samlet og der jo super!!

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

Nørbo92 skriver:

kom glad piger

Anmeld

13. august 2012

Sildefisk

Den lykkelige skriver:

Altså madlog er hvor man taster ens mad ind også udregner den kalorie.. du taster motion osv.. men kostråd som sådan er nok ikke lige det.. det er mere hvor du holder styr på dit indtag og forbrændigt.. man bliver bevidst om hvad der er i maden osv..

Det lyder da super , hvis jeg må være med og hvordan gør jeg?

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

myr81 skriver:

Det lyder da super , hvis jeg må være med og hvordan gør jeg?

Hvis du går ind på madlog og melder dig ind så kan jeg invitere dig til gruppen hvis du skriver dit brugernavn til mig herinde..  Så kan jeg hjælpe dig igang hvis der er ting du ikke kan forstå ved siden..

Anmeld

13. august 2012

Sildefisk

Den lykkelige skriver:

Hvis du går ind på madlog og melder dig ind så kan jeg invitere dig til gruppen hvis du skriver dit brugernavn til mig herinde..  Så kan jeg hjælpe dig igang hvis der er ting du ikke kan forstå ved siden..

Super tak det kigger jeg lige på og vender tilbage til dig

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

myr81 skriver:

Super tak det kigger jeg lige på og vender tilbage til dig

Ok super.. det gør du bare

Anmeld

17. august 2012

EnGodMor

Jeg ville ellers gerne, men jeg gider desværre ikke og betale til det held og lykke til jer derinde

Jeg må klare mig med kostomlægning og motion for mig selv

Anmeld

21. august 2012

Plysbjørnen

Tror faktisk vi er mange medlemmer der inde... Vi er bare ikke særligt aktiv i gruppen (altså den gamle)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.