Nogle der vil kæmpe sammen på madlog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.125 visninger
46 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Den lykkelige

Har lige skrevet med "Nørbo92" omkring madlog og at starte en gruppe for os aktive på madlog.. Kan se der er en del herinde der bruger det og vil tabe nogle af de forbandede kg..
Så nogle der vil være med til at følge hinanden, støtte og bakke op? Så skriv dit navn derinde fra så sender jeg lige invivation til gruppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Den lykkelige

Slet ingen? Vi er 4 medlemmer derinde nu som er her fra baby.. men ville være sjovere og bedre med flere!

Anmeld

13. august 2012

Krisuer

Den lykkelige skriver:

Har lige skrevet med "Nørbo92" omkring madlog og at starte en gruppe for os aktive på madlog.. Kan se der er en del herinde der bruger det og vil tabe nogle af de forbandede kg..
Så nogle der vil være med til at følge hinanden, støtte og bakke op? Så skriv dit navn derinde fra så sender jeg lige invivation til gruppen

Hvad hedder gruppen jeg er nemlig lige blevet medlem i gruppen baby.dk ny gruppe og der er vi kun 2 medlemmer?

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

Krisuer skriver:

Hvad hedder gruppen jeg er nemlig lige blevet medlem i gruppen baby.dk ny gruppe og der er vi kun 2 medlemmer?

Nå ok.. jamen den her gruppe er lige oprettet idag.. skal jeg sende dig en invitation??

Anmeld

13. august 2012

Krisuer

Den lykkelige skriver:

Nå ok.. jamen den her gruppe er lige oprettet idag.. skal jeg sende dig en invitation??

Ja det må du meget gerne, jeg hedder Krisuer 

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

Krisuer skriver:

Ja det må du meget gerne, jeg hedder Krisuer 

Den er hermed sendt.. Jeg hedder milopilo derinde

Anmeld

13. august 2012

Sildefisk

Kan du forklare lidt mere om konceptet? Jeg skal ikke igang med et stort vægttab men kunne godt tænke mig at få nogle kostråd

Anmeld

13. august 2012

Carl-Emil's mor

Krisuer skriver:

ja vi er kun 1 fordi jeg lige har lavet den idag

men vil da meget gerne inviteres til den anden også så lukker jeg nemlig den jeg havde lavet

hedder ceals19 derinde

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

myr81 skriver:

Kan du forklare lidt mere om konceptet? Jeg skal ikke igang med et stort vægttab men kunne godt tænke mig at få nogle kostråd

Altså madlog er hvor man taster ens mad ind også udregner den kalorie.. du taster motion osv.. men kostråd som sådan er nok ikke lige det.. det er mere hvor du holder styr på dit indtag og forbrændigt.. man bliver bevidst om hvad der er i maden osv..

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

Carl-Emil's mor skriver:

ja vi er kun 1 fordi jeg lige har lavet den idag

men vil da meget gerne inviteres til den anden også så lukker jeg nemlig den jeg havde lavet

hedder ceals19 derinde

Nå ej jeg vidste slet ikke i havde oprettet en idag   Men ja er jo meget bedre vi bare er i en alle sammen.. jeg invitere dig med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.