Tværlege 39+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Frk. Himmelblå

MarieMor skriver:

Ihh håber det bliver det samme for mig  

Men lægen kan vel ikke ha mærket så meget forkert , hvilket tyder på at baby ihvert fald ikke står fast endnu , så har højstsandsynligt langt til fødsel endnu ,

Jamen, jeg håber på det bedste for dig, - og lægen kan sagtens have mærket forkert! 

Men hvis baby ikke står fast, så behøver det bestemt ikke betyde, at der er langt til fødsel. Babyer, som ligger i UK bliver jo også født .

Og skal I ud i et PKS, så bliver det jo ganske snart, da man netop vil undgå, at du går i fødsel af dig selv. Så skal du nok regne med, det bliver nu her.

Lidt for spændende!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

MarieMor

Lille Update : var inde og blive scannet og heldigvis baby helt som han skal , så ingen grund til bekymring

Anmeld

13. august 2012

Kay

MarieMor skriver:

Lille Update : var inde og blive scannet og heldigvis baby helt som han skal , så ingen grund til bekymring

puh det var da godt

Anmeld

13. august 2012

crille

MarieMor skriver:

Skønt at høre  

Anmeld

13. august 2012

4kløver

Her fik jeg ks da han lå forkert. Jeg blev scannet lige inden selv om jm sagde han havde vendt sig men det var hovedet hun kunne mærke.. jeg ville ønske at han ikke fik stress da de prøvde at vende ham. jeg fik mit ks 10 dage før.

Anmeld

14. august 2012

Frk. Himmelblå

Kay skriver:

puh det var da godt

Dejligt!!

Det var også mit gæt, at det ville gå sådan 

Anmeld

14. august 2012

katrine26

MarieMor skriver:

Det er dejligt at høre, så kan du gå det sidste stykke tid uden at bekymer dig..

katrine26

Anmeld

14. august 2012

Bellas Mor

MarieMor skriver:

Har brug for noget trøst , og noget forsikring på lige meget hvad , så skal det nok gå ...

Efter et besøg hos lægen som egentlig angik min 2årige , tænkte jeg at jeg lige ville benytte mig af chancen til at tjekket maven , da jeg fpor lidt over to uger siden var ved jordmor og baby endnu ikke havde lagt sig fast i bækkenet med dog vendte rigtig .. Ville gerne lige ha sikret at baby nu også stod fast, så hvis vandet gik jeg ikke behøvede at ligge mig ned midt i føtex 

Men lægen mener så at baby slet ikke liggerrigtig længere

Nu har jeg fået tid på FG senere idag , men hvad hvis lægen har ret og de ikke kan få vendt baby rigtig ?? Er det så kejsersnit jeg har i vente ? 

Nogle erfaringer ? Vil høre det hele så bare fyr løs , er totalt i vildrede lige nu 

Hejsa.

Først vil jeg lige sige at du fortjener en krammer

Og så vil jeg berolige dig med, at nuhvor du har født før - så er det ikke unormalt, at baby først sætter sig fast, når fødslen går igang. Har flere veninder der oplevet det. Og min JM har sagt det samme..

Så ingen grund til bekymring eller panik!

Håber det fik den puls lidt ned?

Knus fra Stine

Anmeld

14. august 2012

MarieMor

Bellas Mor skriver:

Hejsa.

Først vil jeg lige sige at du fortjener en krammer

Og så vil jeg berolige dig med, at nuhvor du har født før - så er det ikke unormalt, at baby først sætter sig fast, når fødslen går igang. Har flere veninder der oplevet det. Og min JM har sagt det samme..

Så ingen grund til bekymring eller panik!

Håber det fik den puls lidt ned?

Knus fra Stine

Sødt af dig at skrive , men som der står lidt længere oppe så var jeg inde at blive scannet og heldigvis vender baby som han skal 

Men tusind tak for svar !! 

Anmeld

15. august 2012

Bellas Mor

MarieMor skriver:

Sødt af dig at skrive , men som der står lidt længere oppe så var jeg inde at blive scannet og heldigvis vender baby som han skal 

Men tusind tak for svar !! 

Dejligt at høre!! Held og lykke med fødslen

Stort knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.