Tværlege 39+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. august 2012

MarieMor

Har brug for noget trøst , og noget forsikring på lige meget hvad , så skal det nok gå ...

Efter et besøg hos lægen som egentlig angik min 2årige , tænkte jeg at jeg lige ville benytte mig af chancen til at tjekket maven , da jeg fpor lidt over to uger siden var ved jordmor og baby endnu ikke havde lagt sig fast i bækkenet med dog vendte rigtig .. Ville gerne lige ha sikret at baby nu også stod fast, så hvis vandet gik jeg ikke behøvede at ligge mig ned midt i føtex 

Men lægen mener så at baby slet ikke liggerrigtig længere

Nu har jeg fået tid på FG senere idag , men hvad hvis lægen har ret og de ikke kan få vendt baby rigtig ?? Er det så kejsersnit jeg har i vente ? 

Nogle erfaringer ? Vil høre det hele så bare fyr løs , er totalt i vildrede lige nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Tona

MarieMor skriver:

Har brug for noget trøst , og noget forsikring på lige meget hvad , så skal det nok gå ...

Efter et besøg hos lægen som egentlig angik min 2årige , tænkte jeg at jeg lige ville benytte mig af chancen til at tjekket maven , da jeg fpor lidt over to uger siden var ved jordmor og baby endnu ikke havde lagt sig fast i bækkenet med dog vendte rigtig .. Ville gerne lige ha sikret at baby nu også stod fast, så hvis vandet gik jeg ikke behøvede at ligge mig ned midt i føtex 

Nu har jeg fået tid på FG senere idag , men hvad hvis lægen har ret og de ikke kan få vendt baby rigtig ?? Er det så kejsersnit jeg har i vente ? 

Nogle erfaringer ? Vil høre det hele så bare fyr løs , er totalt i vildrede lige nu 

Jeg ved ikke så meget om det du spørger om, men jeg ville ikke gå uden at give dig et kæmpe kram  

Anmeld

13. august 2012

katrine26

UHHaaa det er aldrig rart når noget man har gået og glæde sig til måske bliver helt anderledes.

Vis den lille ikke lægger rigtigt, så kan en af mulighederne være ks ( jeg tror ikke de forsøger vendings forsøg når du er så langt henne) men ved det ikke med sikkerhed.

Skal du ud i et ks er du nød til at tænke på at det er det bedste for dig og den lille også selvom det overhoved er det du har lyst til men heller planlagt ks end akut snakker af erfaring.

Held og lykke med idag, jeg håber du for nogle positive nyheder.

Katrine26

Anmeld

13. august 2012

MarieMor

Amandas-mor skriver:

Jeg ved ikke så meget om det du spørger om, men jeg ville ikke gå uden at give dig et kæmpe kram  

Tak 

Anmeld

13. august 2012

Frk. Himmelblå

Vil bare lige skrive, at jeg har prøvet noget lignende, men da jeg kom på sygehuset for at blive tjekket, så viste det sig, at baby alligevel vendte rigtigt, og at JM havde mærket forkert.

Hun var ellers ret sikker i sin sag, - men det kan altså sommetider være meget svært at bedømme!

Anmeld

13. august 2012

MarieMor

katrine26 skriver:

UHHaaa det er aldrig rart når noget man har gået og glæde sig til måske bliver helt anderledes.

Vis den lille ikke lægger rigtigt, så kan en af mulighederne være ks ( jeg tror ikke de forsøger vendings forsøg når du er så langt henne) men ved det ikke med sikkerhed.

Skal du ud i et ks er du nød til at tænke på at det er det bedste for dig og den lille også selvom det overhoved er det du har lyst til men heller planlagt ks end akut snakker af erfaring.

Held og lykke med idag, jeg håber du for nogle positive nyheder.

Katrine26

Nej jeg synes simpelthen det er så urealistisk 

Jeg føler jeg ryster over det hele og slet ikke kan finde ro i min krop .. Hvis de finder ud at det skal være ks så må de vel gøre det snart eftersom der er så kort til termin 

Anmeld

13. august 2012

MarieMor

Frk. Himmelblå skriver:

Vil bare lige skrive, at jeg har prøvet noget lignende, men da jeg kom på sygehuset for at blive tjekket, så viste det sig, at baby alligevel vendte rigtigt, og at JM havde mærket forkert.

Hun var ellers ret sikker i sin sag, - men det kan altså sommetider være meget svært at bedømme!

Ihh håber det bliver det samme for mig  

Men lægen kan vel ikke ha mærket så meget forkert , hvilket tyder på at baby ihvert fald ikke står fast endnu , så har højstsandsynligt langt til fødsel endnu ,

Anmeld

13. august 2012

Solstrålebørn

Anmeld

13. august 2012

MarieMor

Solstrålebørn skriver:

Du kan også vælge at føde baby som den nu ligger, kaldes en sædefødsel... 

Når baby ligger på tværs ? 

Anmeld

13. august 2012

Solstrålebørn

MarieMor skriver:

Når baby ligger på tværs ? 

Læste lige for hurtigt... 

Ved faktisk ikke om de laver vendingsforsøg så sent i graviditeteten... Hvis ikke, så det er det kejsersnit... Medmindre at baby selv vender sig til den rigtige stilling... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.