Forstår det ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. august 2012

kathrineskov

Jeg skulle været til første lægebesøg i dag, men fik af vide jeg ikke skulle komme, da jeg ikke var nok henne.

Og det forstår jeg ikke.

Da jeg var ved scaning for at se om det hele var i orden, da jg har haft blødning, der sagde de, 5 uger, og det for jeg slet ikke, fordi kunne man se hjerteblink.

Min første dag mens er d. 14 juni, og regner det til jeg er i uge 9.

Det virker lidt underlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Mariajny

kathrineskov skriver:

Jeg skulle været til første lægebesøg i dag, men fik af vide jeg ikke skulle komme, da jeg ikke var nok henne.

Og det forstår jeg ikke.

Da jeg var ved scaning for at se om det hele var i orden, da jg har haft blødning, der sagde de, 5 uger, og det for jeg slet ikke, fordi kunne man se hjerteblink.

var din mens punktlig ???
Jeg tror som sagtens du kan stole på scanningen.. men ja det er nok for tidligt og få skrevet vandrejournal osv. når ikke du er længere henne..

Min mens sprang meget mellem 30-55 dage.. jeg kom til en scanning da jeg var i uge 11+ og der blev jeg faktisk rykket 3 uger tilbage.. nu er jeg 14+5 henne

Anmeld

13. august 2012

kathrineskov

Mariajny skriver:

var din mens punktlig ???
Jeg tror som sagtens du kan stole på scanningen.. men ja det er nok for tidligt og få skrevet vandrejournal osv. når ikke du er længere henne..

Min mens sprang meget mellem 30-55 dage.. jeg kom til en scanning da jeg var i uge 11+ og der blev jeg faktisk rykket 3 uger tilbage.. nu er jeg 14+5 henne

Jeg troede man først kunne se hjerteblink efter uge 6?

Anmeld

13. august 2012

Mariajny

kathrineskov skriver:

Jeg troede man først kunne se hjerteblink efter uge 6?

åhhhh det ved jeg ikke.. altså jeg så hjerteblink med blev jo så også rykket fra 11 til 8..

Men scanningen tror jeg ikke man går fejl af.. så du er nok ikke længere henne end 5 uger...
Tiden er mega lang, og synes også min er og har været lang, når nu jeg blev rykket 3 uger tilbage..

Anmeld

13. august 2012

Annette A

Jeg mener at lægerne plejer at sige efter 7 uge. Jeg ventede selv til uge 9 denne gang med at få en tid. Ja det lyder mærkeligt at du ikke skulle kunne komme til lægen nu.

Anmeld

13. august 2012

mortilnoahogmelina

Altså du kan godt se hjerte blink fra 5+ det er der en del der har kunne her inde .
MEn man siger at for at være helt sikker så skal man først kunne se hjerte blink fra 7+0 men mange kan tidligere . Du har måske været en af dem der kunne tidligt .
JEg selv var først til første læge besøg da jeg var 10+ . Mange læger laver ikke vandre journal før 8+

Anmeld

13. august 2012

Kløver

Nogle kan se hjerteblink allerede i uge 5, men hvis du har fået konstateret du er gravid, forstår jeg godt, lægen venter med at se dig. Forklaringen er, at når du kommer og får lavet vandrejournal, får du også taget en blodprøve, de bruger til nf, og den må ikke tages for tidligt. Mener det er min 9+0 man skal være, for at blodprøven kan tages og er jo ingen grund til at komme derned af flere gange

Tillykke med spiren

Anmeld

13. august 2012

Kofoed.

Maja84 skriver:

Nogle kan se hjerteblink allerede i uge 5, men hvis du har fået konstateret du er gravid, forstår jeg godt, lægen venter med at se dig. Forklaringen er, at når du kommer og får lavet vandrejournal, får du også taget en blodprøve, de bruger til nf, og den må ikke tages for tidligt. Mener det er min 9+0 man skal være, for at blodprøven kan tages og er jo ingen grund til at komme derned af flere gange

Tillykke med spiren

8+0, det var i hvert fald 8+4 jeg fik taget min

Anmeld

13. august 2012

Kløver

Kofoed. skriver:

8+0, det var i hvert fald 8+4 jeg fik taget min

Okay, ved bare de ikke må tages for tidligt, men uge 5-6 er jo alt for tidligt

Anmeld

13. august 2012

KarinaA

kathrineskov skriver:

Og det forstår jeg ikke.

scanningen er rigtig, den kan du stole på, enten det, ellers er der noget galt med baby siden den ikke vokser ? 

for de tager jo længden og så kan de se hvor langt henne du er .. 

jeg kunne altså godt se hjerteblink da jeg var til scanning i uge 4+6 .. så gør du bare hvad de siger, de har trods alt prøvet det MANGE gange før  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.