Spørgsmål ang ægløsning efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det føles ligesom om det trækker og niver i siden der hvor æggelederen sidder. Det er så den ene side den ene måned og den anden side den anden måned osv, men jeg kan af en eller anden årsag bedst mærke det i venstre side.

Okay.
Mange tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

KarinaA

jeg mærkede intet inden jeg fødte, og efter jeg havde født, havde de ikke stereliseret deres redskaber ordenligt da de skulle sy mig, så jeg endte med en slem omgang betændelse, både i syningen og oppe i selve livmoderen, så der var konstant meget kraftig blødning i 10 uger, så der mærkede jeg heller ikke noget til ÆL, men der må have været en, for 3 måneder efter jeg havde født, stod jeg med en posetiv test igen.. det var ikke planlagt, men vi var glade alligevel .. 

så om jeg kunne mærke ægløsningen anden gang, nej ikke lige umidbart hehe

men den var der åbenbart den ene gang vi "kom til" at sexe  

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

jeg mærkede intet inden jeg fødte, og efter jeg havde født, havde de ikke stereliseret deres redskaber ordenligt da de skulle sy mig, så jeg endte med en slem omgang betændelse, både i syningen og oppe i selve livmoderen, så der var konstant meget kraftig blødning i 10 uger, så der mærkede jeg heller ikke noget til ÆL, men der må have været en, for 3 måneder efter jeg havde født, stod jeg med en posetiv test igen.. det var ikke planlagt, men vi var glade alligevel .. 

så om jeg kunne mærke ægløsningen anden gang, nej ikke lige umidbart hehe

men den var der åbenbart den ene gang vi "kom til" at sexe  

Så du har også to meget tæt på hinanden
Hvordan synes du det er/har været da de var helt små...
Har du nogle gode råd og tips?

Anmeld

13. august 2012

KarinaA

Anonym skriver:

Så du har også to meget tæt på hinanden
Hvordan synes du det er/har været da de var helt små...
Har du nogle gode råd og tips?

er 14+0 med nr. 2  

så jeg søger selv gode råd hehe, min var modsat jeres ikke planlagt  

men jeg får dem meget tæt på hinanden, og det er jeg glad for så kan de også få lidt glæde af hinanden det eneste jeg kan fortælle er at det er VÆRRE anden gang med kvalme, smerter osv.  især når livmoderen ikke har trukket sig ordenligt sammen, det har den jo ikke haft tid til  

så man har ikke ret meget overskud til nr. et desværre, er meget glad for at hun nåede at starte i vuggestue, for jeg lå de første 11 uger med slem kvalme, og kunne ikke rigtig tage mig af hende selv 

men udover at man føler sig meget mere gravid anden gang, og derfor er mere plaget af generne ved at være gravid, så er det super  

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

er 14+0 med nr. 2  

så jeg søger selv gode råd hehe, min var modsat jeres ikke planlagt  

men jeg får dem meget tæt på hinanden, og det er jeg glad for så kan de også få lidt glæde af hinanden det eneste jeg kan fortælle er at det er VÆRRE anden gang med kvalme, smerter osv.  især når livmoderen ikke har trukket sig ordenligt sammen, det har den jo ikke haft tid til  

så man har ikke ret meget overskud til nr. et desværre, er meget glad for at hun nåede at starte i vuggestue, for jeg lå de første 11 uger med slem kvalme, og kunne ikke rigtig tage mig af hende selv 

men udover at man føler sig meget mere gravid anden gang, og derfor er mere plaget af generne ved at være gravid, så er det super  

Nå for søren så er det jo nyt mange gange tillykke..
Vores nr 1 var ikke planlagt da jeg blev gravid på ppiller, men det er bare så famtastisk at vi gerne vil ha en nr to..
Og så blev vi enige om at få den inden je skal starte uddannelse igen, og som du siger, så vil de få rigtig rigtig meget gavn af hinanden..
Så jeg eller vi håber på der er hurtig gevinst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.