Spørgsmål ang ægløsning efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.267 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Anonym trådstarter

Hej alle.
Håber nogle kan hjælpe. Jeg vælger lige at være anonym, da der ikke er brug for nogle finder ud af hvem jeg er

Jeg har aldrig mærket noget til ægløsning. Efter jeg har født her i sommer, mærkede jeg for et bare dage siden lidt meget små stik/jag/murren i underlivet, og så tænkte jeg om det kunne være ægløsningen? Mit barn er ca to måneder nu.

Hvordan har i andre følt det? Hvis altså i har mærket det?
Vi kunne godt tænke os en lille søster/bror allerede igen, så derfor sexer vi bare uden beskyttelse... Og derfor anonym

På forhånd tak for jeres svar go dag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen der har nogle erfaringer at dele ud af?

Anmeld

13. august 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Hej alle.
Håber nogle kan hjælpe. Jeg vælger lige at være anonym, da der ikke er brug for nogle finder ud af hvem jeg er

Jeg har aldrig mærket noget til ægløsning. Efter jeg har født her i sommer, mærkede jeg for et bare dage siden lidt meget små stik/jag/murren i underlivet, og så tænkte jeg om det kunne være ægløsningen? Mit barn er ca to måneder nu.

Vi kunne godt tænke os en lille søster/bror allerede igen, så derfor sexer vi bare uden beskyttelse... Og derfor anonym

Jeg havde ingen form for tegn på ægløsning før min graviditet, nu har jeg noget klistret udflåd og øget sexlyst.
Mmh tror min søn var mellem 2 og 3 måneder

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Jeg havde ingen form for tegn på ægløsning før min graviditet, nu har jeg noget klistret udflåd og øget sexlyst.
Mmh tror min søn var mellem 2 og 3 måneder

Jeg havde også øget udflåd de to dage det varede.. Ca..
Må vidst bare vente og se om mens kommer på et tidspunkt...
Det er bare svært, når man ikke aner hvornår man kan teste eller noget.. Men så går man da ikke og stresser over det hehe
Tak for dit svar

Anmeld

13. august 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Jeg havde også øget udflåd de to dage det varede.. Ca..
Må vidst bare vente og se om mens kommer på et tidspunkt...
Det er bare svært, når man ikke aner hvornår man kan teste eller noget.. Men så går man da ikke og stresser over det hehe
Tak for dit svar

Nej det er rigtigt nok. Jeg for jer!

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Nej det er rigtigt nok. Jeg for jer!

Tak

Anmeld

13. august 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Tak

Anmeld

13. august 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg ved ikke om mit svar er super brugbart, for jeg har altid kunnet mærke min æl også før jeg fik barn.

Men da min æl kom i gang igen efter fødslen var kunne jeg i alt fald godt mærke det.

Ud over det, så har jeg hørt at der er nogle som ikke før har kunnet mærke æl som pludselig kan efter en fødsel

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Jeg ved ikke om mit svar er super brugbart, for jeg har altid kunnet mærke min æl også før jeg fik barn.

Men da min æl kom i gang igen efter fødslen var kunne jeg i alt fald godt mærke det.

Ud over det, så har jeg hørt at der er nogle som ikke før har kunnet mærke æl som pludselig kan efter en fødsel

Tak for dit svar...
Hvordan føles det at have ægløsning for dig?

Anmeld

13. august 2012

Tona

Anonym skriver:

Tak for dit svar...
Hvordan føles det at have ægløsning for dig?

Det føles ligesom om det trækker og niver i siden der hvor æggelederen sidder. Det er så den ene side den ene måned og den anden side den anden måned osv, men jeg kan af en eller anden årsag bedst mærke det i venstre side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.