Jer der kun bruger kondom til beskyttelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

gædde/gitte

Those green eyes skriver:

Vi er sprunget over på kun kondom pga at p-pillerne havde en rigtig voldsom effekt på mig - Jeg var konstant træt, udmattet, havde kvalme og dårligt humør.

Men jeg er så usikker på det med kondom, er det nu 100% sikkert og alle de dumme spørgsmål.

Til jer der kun bruger kondom til beskyttelse:

Har i nogensinde prøvet at det sprang?

Husker i det hver gang?

har aldrig prøvet at de sprang.... så er det fordi man er uheldig med en negl eller noget, for de er jo superelastiske. Det er værre hvis i køber dem for store, for så kan det glide af.

www.kondomland.dk er meget billige og diskrete

og ja man husker dem da nemt. det bliver jo hurtigt en vanesag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

gædde/gitte

Vi er sprunget over på kun kondom pga at p-pillerne havde en rigtig voldsom effekt på mig - Jeg var konstant træt, udmattet, havde kvalme og dårligt humør.

Men jeg er så usikker på det med kondom, er det nu 100% sikkert og alle de dumme spørgsmål.

Husker i det hver gang?

ps. køb sæddræbende crem hvis du er meget nervøs for at kondomet sprænger.... nogen kondomer har det allerede i sig

Anmeld

13. august 2012

wmillapigenw

jeg bruger så ikke kondom længere da jeg har fået spiral, men jeg har også nogle erfaringer med at kondomet er spruget flere gange

Anmeld

13. august 2012

miig1989

MortilMogL skriver:

Åååh hvor sødt
Krydser finger for at det snart lykkes jer

Mange tak

er bare super glad for, at han også har lyst nu, jeg regner i hvertfald med at det er derfor, for han plejer at være rimelig obs. På de kondomer :p

Anmeld

13. august 2012

Tona

Husker i det hver gang?

Jeg har aldrig prøvet at et kondom sprang, men som andre skriver kan det vel ske.

Hvis du virkelig gerne vil gå med livrem og seler så kan du overveje både at bruge pessar og kondom samtidig. Så må odds være rigtig dårlige for graviditet, da du så har en ekstra beskyttelse hvis kondomet sprænger.

EDIT: min læge siger at kondom er ca 97 % sikkert og det eneste der er helt sikkert er afholdenhed. De næst mest sikre er sterilisation og så kommer p-piller som er 99% sikre (men som du jo så ikke kan tåle).

Anmeld

13. august 2012

Chili

Husker i det hver gang?

Her springer det altså hver gang.. Min mand og jeg kan bare ikke bruge kondom, ved ikke hvorfor .. Vi har prøvet flere forskellige osv, men det springer ALTID!  

Jeg er heller ikke god til almindelige p-piller, så tror jeg vil prøve mini p-piller når jeg har født  

Anmeld

13. august 2012

miig1989

Chili skriver:

Her springer det altså hver gang.. Min mand og jeg kan bare ikke bruge kondom, ved ikke hvorfor .. Vi har prøvet flere forskellige osv, men det springer ALTID!  

Jeg er heller ikke god til almindelige p-piller, så tror jeg vil prøve mini p-piller når jeg har født  

Bruger i den rigtige størrelse ?

Anmeld

13. august 2012

Chili

miig1989 skriver:

Bruger i den rigtige størrelse ?

Som sagt, vi har prøvet alle mulige forskellige str. og mærker .. Både fra apoteket, diverse hjemmesider, almindelige dagligvare butikker. Alt.. Men intet har fungeret for os  

Så det må blive mini p-piller eller spiral når vores lillemand er kommet

Anmeld

13. august 2012

Miss-86

MortilMogL skriver:

Åååh hvor sødt
Krydser finger for at det snart lykkes jer

Anmeld

13. august 2012

Miss-86

Lene32 skriver:

Vi bruger det hver gang da vi IKKE skal have flere børn.Dog skal min mand stiraliseres på et tidspunkt.Er det ikke blevet gratis?

Nej, tror bestemt at man selv skal betale for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.