Jer der kun bruger kondom til beskyttelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.105 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Majbrit P

Vi er sprunget over på kun kondom pga at p-pillerne havde en rigtig voldsom effekt på mig - Jeg var konstant træt, udmattet, havde kvalme og dårligt humør.

Men jeg er så usikker på det med kondom, er det nu 100% sikkert og alle de dumme spørgsmål.

Til jer der kun bruger kondom til beskyttelse:

Har i nogensinde prøvet at det sprang?

Husker i det hver gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

CaWi

Nu er intet beskyttelse jo 100 % sikkert. Der vil altid være ca 1 % usikkerhed.

Når det er sagt, så har jeg aldrig oplevet at gummi sprang, men det hører man jo nogen gange at andre har...

Anmeld

12. august 2012

Skouboe

Jeg har oplevet det flere gange, derfor har jeg fået hormonspiral.

Anmeld

12. august 2012

miig1989

Har aldrig prøvet at kondomet sprænger

Vi har altid husket kondom, men her på det sidste er kæresten begyndt ikke at bruge kondom, regner med at det er fordi han er klar til PB

Anmeld

12. august 2012

Miss-86

Those green eyes skriver:

Vi er sprunget over på kun kondom pga at p-pillerne havde en rigtig voldsom effekt på mig - Jeg var konstant træt, udmattet, havde kvalme og dårligt humør.

Men jeg er så usikker på det med kondom, er det nu 100% sikkert og alle de dumme spørgsmål.

Til jer der kun bruger kondom til beskyttelse:

Har i nogensinde prøvet at det sprang?

Husker i det hver gang?

Ja vi husker det altid, har dog kun brugt det siden februar.. men har aldrig prøvet at det har sprunget. 

Anmeld

13. august 2012

celkt

jeg har oplevet at det er sprunget nogen gange i mit liv. En enkelt gang er det resulteret i graviditet.

Men, som du selv siger, der er ikke nogen former for prævention, der er sikre, - heller ikke p-piller. Jeg har kendt nogen stykker i mit liv, der er blevet gravide på korrekt spiste p-piller. Så nogen gange må Vorherre bare have en større plan...

Anmeld

13. august 2012

Kamilla-m

miig1989 skriver:

Har aldrig prøvet at kondomet sprænger

Vi har altid husket kondom, men her på det sidste er kæresten begyndt ikke at bruge kondom, regner med at det er fordi han er klar til PB

Åååh hvor sødt
Krydser finger for at det snart lykkes jer

Anmeld

13. august 2012

Ciss

Har oplevet det en enkelt gang. Ikke morsomt!

Anmeld

13. august 2012

MarieMor

Jeg har også en enkelt gang oplevet at kondomet sprang , så var det bare afsted efter en pille 

Anmeld

13. august 2012

Lene32

Vi bruger det hver gang da vi IKKE skal have flere børn.Dog skal min mand stiraliseres på et tidspunkt.Er det ikke blevet gratis?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.